
Članovi Bing Ads na Twitteru su objavili statističke podatke prema kojima Microsoftova tražilica u SAD-u ima tržišni udio od 33 posto, a na globalnom tržištu udio od 10 posto
Kako bi promovirali uspjeh svoje tražilice, članovi Bing Ads tima
na Twitteru su objavili određene zanimljive statističke podatke,
javlja Bug.
Prema objavljenim podacima koji su sastavljeni uz pomoć
comScoreovog qSearcha, Microsoftova tražilica na domaćem
(američkom) tržištu navodno ima udio od 33%. Bingova tražilica
veliku popularnost bilježi i u Tajvanu gdje ima 26% tržišnog
udjela.
Što se tiče našeg kontinenta, Bing tražilica je najpopularnija u
Velikoj Britaniji gdje ima 23% tržišnog udjela.
Putem Microsoftove tražilice svakog se mjeseca obavi oko 12
milijardi pretraživanja, s time da većina pretraživanja otpada na
američko tržište.
Gleda li se popularnost Microsoftove tražilice na globalnoj
razini, ukupni udio iznosi 10% (prema podacima Bing Ads tima).
Prema drugim izvorima, konkretno prema podacima NetMarketSharea,
Bing je tijekom srpnja imao tržišni udio od 6,97%.



