Mobilne aplikacije

Messenger će uskoro biti zatrpan reklamama

Više od milijardu korisnika Facebookovog mobilnog Messengera uskoro bi moglo na početnom zaslonu, uz kontakte, gledati i oglase

Mora i ubogi milijarder Mark Zuckerberg od nečega živjeti.
Facebook već godinama glavninu svojih prihoda ostvaruje od oglasa
koji se plasiraju korisnicima mobilnih uređaja, pa su tu
činjenicu u kompaniji odlučili iskoristiti, očito, do maksimuma.
Prvo su “natjerali” korisnike da instaliraju Messenger žele li s
mobitela pristupiti porukama unutar Facebooka, pa su unutar njega
omogućili kreiranje sponzoriranih objava, a sada kreću i s
klasičnim reklamama, javlja Bug.

Za razliku od sponzoriranog sadržaja, koji je korisnik mogao
dobiti tek od stranica i kompanija s kojima je ranije
komunicirao, novi koncept reklama neće biti ograničen na ovaj
način. Naprotiv, oglašivači će moći vrlo precizno “targetirati”
ciljane skupine i prikazivati oglase demografiji po izboru, dok
će korisnici teško moći izbjeći svoju izloženost prema njima.
Naime, reklame bi se svima uskoro trebale početi prikazivati na
početnom zaslonu Messengera, odmah ispod kontakata.

Ovaj koncept prošao je testiranje u Australiji i na Tajlandu, te
se pokazao uspješnim – kaže Stan Chudnovsky, voditelj projekta
Messenger za VentureBeat. Ovaj oblik reklamiranja bit će diljem
svijeta uvođen postupno, ali svih 1,2 milijarde korisnika trebali
bi ga na svojim mobitelima vidjeti do kraja ove godine.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest