
Digital TV Research u svojem istraživanju navodi kako će Netflix do 2022. godine prikupiti ukupno 128 milijuna pretplatnika te da će tada 57% svojih prihoda ulagati u proizvodnju novog sadržaja
Tvrtka Digital TV Research provela je istraživanje koje se tiče
budućih trendova na tržištu servisa za streamanje video sadržaja,
konkretno, predviđanja oko budućnosti vodećeg servisa takve
vrste, Netflixa.
Predviđa se kako bi broj pretplatnika na ovaj servis do 2022.
godine mogao dosegnuti brojku od 128 milijuna, prenosi Bug. To je rast od 44% u
odnosu broj pretplatnika zabilježenih potkraj prošle godine od 90
milijuna.
Za pet godina Sjeverna Amerika i Europa činit će 72% Netflixova
tržišta, što je smanjenje u odnosu na trenutačni udio tih tržišta
u ukupnom broju pretplatnika koji iznosi 81%. Azijsko-pacifička
regija će do 2022. godine utrostručiti broj pretplatnika, čiji će
broj narasti na 10 milijuna.
Netflix se tijekom 2016. godine proširio na 130 novih zemalja
koje će do 2022. godine zajedno imati 14 milijuna pretplatnika,
što će 2022. godine biti 11% udjela među svim pretplatnicima na
servis. Do 2022. godine u vodećih pet zemlja nalazit će se dvije
trećine svih Netflixovih pretplatnika s time da će matične SAD
2022. godine i dalje biti zaslužne za 44% svih
pretplatnika.
Netflixovi prihodi od pretplate će u razdoblju od 2016. do 2022.
godine narasti s 8,29 na 14,86 milijardi dolara. Pretplatnici u
zemljama u kojima je Netflix bio prisutan i prije velikog širenje
2016. godine (60 zemalja) bit će zaslužni za 90% svih Netflixovih
prihoda tijekom 2022. godine. Uz to azijsko-pacifička regija bi
do 2022. godine trebala učetverostručiti generirane
prihode.
Na kraju valja spomenuti kako u Digital TV Researchu previđaju
rast Netflixovih ulaganja u sadržaj na servisu, koja bi do 2022.
godine trebala doseći iznos od 5,8 milijardi dolara ili 57% svih
prihoda prikupljenih putem pretplate.



