
Suradnja je trenutačno ograničena na Yahooovo poslovanje u SAD-u i Kanadi
Nakon odbijanja neželjene Microsoftove ponude za preuzimanje,
američka internetska tvrtka Yahoo odlučila se za savez s Googleom, u
nadi da će joj taj potez pomoći poboljšati poslovanje i umiriti
negodovanje dioničara.
Yahoo i Google su priopćili da su nakon višemjesečnih pregovora
dogovorili suradnju o upotrebi Googleovih oglašivačkih metoda u
kombinaciji s pretraživačkim aktivnostima Yahooa.
Pregovore su dvije tvrtke započele početkom veljače, nedugo nakon
što je Microsoft dao svoju ponudu za preuzimanje Yahooa, kazao je
izvršni direktor Googlea Eric Schmidt.
Sporazumu konačno uobličenom u četvrtak prethodili su njegovi
višetjedni intenzivni ozbiljni razgovori s izvršnim direktorom Yahooa
Jerryjem Yangom.
Yahoo se nada tim sporazumom umiriti svoje dioničare, bijesne zbog
odbijanja Microsoftove ponude koja je sadržavala atraktivnu premiju na
tržišnu vrijednost kompanije.
Schmidt je istaknuo da će sporazum biti fokusiran na tekstualne
oglase, omogućavajući Yahoou da korisnicima isporuči relevantnije
oglase dok će oglašivači dobiti bolju oglašivačku tehnologiju.
Udruživanje dvije kompanije ruši barijere na području usluga
besplatnih instant poruka (instant messaging) između dvaju Internet
divova, omogućavanjem njihovim korisnicima međusobno on-line
komuniciranje kakvo do sada nije bilo moguće.
Suradnja je ograničena na Yahooovo poslovanje u SAD-u i Kanadi, no
Google je priopćio kako postoji mogućnost njezinog širenja na ostatak
svijeta.



