
Razina buke u Buenos Airesu je nepodnošljiva. Električni motor je vrlo tih, što će dati doprinos smanjenju buke u gradu
Iako se o njima dosta priča, hibridna vozila nisu jako popularna i proći će još godine prije nego uđu u svakodnevnu upotrebu. Što bi bilo kad bi vozila javnog prijenosa uz dizelski imala i električni motor? Javlja net.hr.
Argentina je odlučila doznati. U prosincu ove godine ulicama Buenos Airesa vozit će prvi hibridni električni autobus. Prvo vozilo stajat će oko 266.000 dolara i vozit će kroz samo središte grada.
Ideja projekta je da autobus koristi električni motor u centru grada koji je u špici krcat vozilima. Kad se makne od gradske gužve i polagane vožnje, autobus može uključiti dizelski motor i ubrzati.
Prema natpisima iz argentinskih novina, začetnici ove inicijative očekuju da će autobusi s istom količinom goriva moći preći dvostruko veću udaljenost. Emisija ugljika smanjit će se za 55%, a ostalih stakleničkih plinova za 40%.
Uz to razina buke u Buenos Airesu je nepodnošljiva. Električni motor je vrlo tih, što će dati doprinos smanjenju buke u gradu.
U Buenos Airesu i okolici svaki dan putuje 13 milijuna ljudi. Pola njih koristi javni prijevoz.
Električni hibridni autobusi već voze u Americi, i to u New Yorku i Seattleu, a u Europi su prisutni u Velikoj Britaniji i Njemačkoj.
Budući da se gradski prijevoz dobrim dijelom kreće niskim brzinama, primjena hibridne tehnologije logičan je sljedeći korak. Hoćemo li i mi uskoro dobiti tiše i ekonomičnije autobuse?



