
Facebook je započeo s uvođenjem redizajnirane stranice profila svojim
članovima, integrirajući na jednom mjestu podatke trenutačno razbacane po
‘zidu’, foto albumima i drugim mjestima stranice, objavila je u nedjelju
ta društvena mreža, saznaje Profitiraj.hr.
Cilj redizajna je transformirati ono što je sad
zbrkana zbirka detalja u moderniji ‘prozor’ koji će na jednom mjestu
prikazivati interesna područja korisnika.
Uz brzi pregled osnovnih podataka, novi profil nudi i zbirku nedavno označenih fotografija.
Novi dizajn omogućavati će pristup povijesti odnosa između
prijatelja, prikazujući detalje, poput njihovih komentara i događaja na
kojima su bili, zatim brže pronalaženje prijatelja, isticanje značajnih
veza i povezivanje s prijateljima s jednakim interesima.
Redizajnirani profil uvodit će se postupno, a do svih bi korisnika
trebao stići početkom iduće godine, najavio je u nedjelju Facebook na
blogu na kojem je predstavio promjene.
Članovi koji žele odmah nadograditi profil, mogu to učiniti na: http://www.facebook.com/about/profile/
Facebook je ove godine stalno ažurirao stranicu, uključujući i
pokretanje novog komunikacijskog sustava, uvođenje opcije ‘Facebook
Places check-in’, te promjene alata za podjelu informacija s određenom
skupinom korisnika.



