
U foto segmentu Canon bilježi rast prodaje od 49 posto, dok je prodaja videokamera pala za 27 posto
Canon je
povodom objave poslovnih rezultata upriličio regionalno druženje za
novinare iz Hrvatske, Slovenije i Srbije. Kao mjesto okupljanja novinara
i predstavnika Canona odabrano je skijalište Turracher Hoeche.
Cilj je bio objava poslovnih rezultata u prošloj godini koje tvrtka smatra uspješnima, pogotovo u uvjetima recesije.
Ukupna Canonova prodaja je u Hrvatskoj porasla za 27 posto te je prošle
godine iznosila oko 18 milijuna eura. Najveći porast prodaje Canon je
zabilježio u uredskim multifunkcionalnim uređajima. Rast prodaje od 109
posto pokazuje da su ti uređaji najotporniji na krizu.
U foto segmentu
Canon bilježi rast prodaje od 49 posto, dok je prodaja videokamera pala
za 27 posto, što se pripisuje slabom prisutnošću u nižem komercijalnom
segmentu.
U budućnosti Canon očekuje rast prilagođen kupovnoj moći
stanovništva, a trenutno iskorištava priliku što neke konkurentske
tvrtke nisu prisutne na našem tržištu.
Kupcima Canonovih proizvoda od pustih brojeva će zasigurno biti važnija
informacija da je Canon prošle godine otvorio predstavništvo u
Hrvatskoj. Nekada je za cijelu regiju bilo zaduženo predstavništvo Canon
Adria u Ljubljani, no japanska tvrtka je prošle godine otvorila
predstavništva u Zagrebu i Beogradu.
Hrvatsko predstavništvo, koje
trenutno broji tek dva zaposlena, vodi Igor Novosel, a srpsko Goran
Sretenoski, dok je na čelu Canon Adrije Jure Culiberg. Svaki od
voditelja je održao zasebne prezentacije za novinare iz zemlje za koju
je odgovoran.
Canon se za prodaju i servis i dalje oslanja na svoje partnere KSU
Company, Microline, Kodak Centar i Dinarid. Marketinški napori Canona u
Hrvatskoj bi se trebali intenzivirati s lokalnim predstavništvom te će
korisnici lakše dobivati informacije o novim proizvodima.
Rečeno nam je
da su servisi za sve proizvode već podigli kvalitetu svoje usluge, a
očekuju se daljnja poboljšanja u budućnosti.



