Facebook oglasi

Facebook će predstaviti novi oblik interakcije na oglasima

Oglasi na Facebooku mogu uvelike doprinijeti oglašivaču koji želi čim
prije svoje proizvode ili usluge predstaviti čim većem broju ljudi. Tu do izražaja dolaze Facebook oglasi koji su posebni po tome što ih možete usmjeriti na specifične skupine, bilo dobne, prema spolu, prema obrazovanju, zanimanju ili sličnom, piše zimo.co

Iako
smo svi više manje upoznati sa načinom kako funkcioniraju Facebook
oglasi, kompanija će uskoro objaviti novi način i interakcije korisnika
sa oglasima.

Naime, Facebook će omogućiti korisnicima koji će
lajkati oglas da vide komentare drugih korisnika na taj isti oglas.
Vjeruje se kako će display oglasi biti efikasniji ukoliko vidite
preporuku vaših prijatelja.

Zanimljivo je spomenuti da
istraživanje koje je Facebook proveo sa analitičkom tvrtkom comScore
pokazuje da su fanovi i prijatelji fanova Starbucksa proveli 8 posto
više vremena u njihovim kavanama nego ostali internet korisnici.

zimo.co/ezd

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest