"Web::Strategija 13 - Kupac zvan čežnja"

Dodijeljene Zlatne nagrade Web::Strategije 13

“A gdje ste
ono ostavili broj kreditne kartice?” , “Najbolje prakse u dizajnu turističkih stranica”,
“Kako do više gostiju s e-mail marketingom?”, “Success factors of various
Internet companies”, “Do kupca bez Google-a”, “Mobilne aplikacije za mobilni
turizam”, samo su neka od zanimljivih predavanja na regionalnoj konferenciji “Web::Strategija 13 – Kupac zvan čežnja”na kojima
su posjetitelji kroz predavanja vrhunskih profesionalaca
u ugodnoj atmosferi zagrebačkog Hypo centra mogli saznati najaktualnije
trendove i metode web poslovanja i online prodaje u turizmu, ali i ostalim
djelatnostima.

No najveće nestrpljenje
vladalo je među predstavnicima tvrtki s nominiranim web projektima, koji su pod budnim okom publike i medija očekivali
proglašenje dobitnika Zlatne nagrade Web::Strategije u
kategoriji Web poslovanje 2012.
Stručni ocjenjivački odbor u
sastavu Marina Đukanović
(Kolektiva.net), Kata Barišić
(Pokloni.Me) i Hrvoje Bujas
(Crno jaje i GoHome tražilica) – dodijelio je tri Zlatne nagrade Web::Strategije, i
to tvrtkama koje u
svom web poslovanju koriste najinventivnija i najkreativnija poslovna rješenja!

Nadzornik ocjenjivačkog
odbora Zlatne nagrade Web::Strategije – Siniša
Gavrilović
povodom
dodjele je izjavio: “Kao nadzornik ocjenjivačkog odbora Zlatne
nagrade Web::Strategije za Web Poslovanje 2012 imao sam još jednu priliku
sudjelovati u procesu odlučivanja o najboljim web projektima u Hrvatskoj i
regiji. Konkurencija među prijavljenim projektima i ovog je puta bila prilično
oštra, trebali smo birati između velikog broja kvalitetnih web projekata, no
vjerujem da je ocjenjivački odbor uspio pronaći one koji će s ponosom ponijeti
naslov najboljih unutar cijele web zajednice.”

Tri Zlatne nagrade
Web::Strategije dodijeljene su izvođačima sa sljedećim poslovnim web modelima:

  • Poslomat.hr,
    projekt tvrtke Mono d.o.o.

U
vrijeme visoke razine nezaposlenosti Poslomat.hr je vrlo koristan projekat koji
na izvrstan način spaja popularne društvene mreže i potrebu za što
kvalitetnijom prezentacijom svih onih koji nude, traže ili mijenjaju posao.
Projekt smo nagradili prvenstveno zbog inovativnosti te jednostavnosti
korištenja koji omogućava izravnu komunikaciju poslodavaca i posloprimaca što
često može biti presudan faktor pri zapošljavanju.
” –
naglasila je Kata Barišić, članica ocjenjivačkog odbora.

  • OneCroatia.info
    za projekt “Hrvatska na dlanu”

Potencijal koji
posjeduje ovaj portal zaslužuje nagradu kako bi doista dobio podstrek za
daljnji napredak. Stranica je pregledna, oku ugodna i s jasnom spojnicom prema
društvenim mrežama. Hrvatska vapi za efikasnijim turističkim portalima od
postojećih, zato im dajemo svoj glas.
– zaključio je član ocjenjivačkog odbora Hrvoje Bujas.

  • Chasebuzz.com,
    projekt tvrtke Serengeti d.o.o.

Ovaj
projekat nagradili smo jer je jedinstveni svjetski online servis koji omogućava
velikim i malim IT kompanijama da međusobno razmjenjujući znanja, iskustva i
ideje na već isprobanim uspješnim poslovnim ICT rješenjima svi skupa višestruko
profitiraju zabilazeći potencijalne greške i učeći na najboljim primjerima.
Inovativno, korisno i učinkovito!
” – komentar je Kate Barišić.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest