
Talijani su 500-ici zadatak odlučili dodatno otežati lansirajući jednu od najiritantnijih reklamnih kampanja koje smo ikad vidjeli
Fiat posljednje četiri godine pokušava osvojiti
američko tržište Cinquecentom.
Kao da ovaj posao nije dovoljno težak
jednom ulatrakompaktnom mališanu u zemlji koja preferira glomazne
SUV-ove, Talijani su 500-ici zadatak odlučili dodatno otežati
lansirajući jednu od najiritantnijih reklamnih kampanja koje smo ikad
vidjeli.
Milenijalci, poznati i kao generacija Y, odnosno ljudi rođeni u periodu
između 1980. i 2000. tiha su patnja svih proizvođača automobila. Riječ
je o generaciji koja, kao niti jedna dosad, pruža otpor prema
automobilskoj industriji.
Kako se proizvođači nose s ovim problemom?
Tako što iz dana u dan dokazuju da uopće ne razumiju kupce. Posljednji
gaf napravio je Fiat lansirajući reklamnu kampanju pod imenom ‘Beskrajna
zabava’ iza koje stoje internestki GIF-ovi prilagođeni za emitiranje na
TV-u.



