Predavanje, Zadar Digit

Verica Katić: Zašto turističkim brendovima treba content strategija?

Verica Katić dolazi nam iz tvrke Degordian u kojoj radi kao content strategist, javlja portal Zadar DIgit

Degordian je full service digitalna agencija sa sjedištem u Zagrebu i uredima u Austriji, Srbiji i BIH. Agencija je fokusirana na inovativna i mjerljiva digitalna rješenja, što potvrđuju Google Analytics i Google AdWords Partner certifikati, kao i MailChimp Expert certifikat, ali i razvoj vlastitih proizvoda – socialpuzzle.com, mediatoolkit.com i socialnumbers.com.

Verica je diplomirala Nove medije i Televiziju na Fakultetu političkih znanosti. Kao community manager radila je s najvećim domaćim i globalnim brendovima kao što su Lego, Milka, Dell, pri čemu je iz prve ruke naučila sve o važnosti stvaranja i održavanja odnosa brenda i njegove publike. Kroz svoje iskustvo u product marketingu na proizvodu agencije Degordian, Socialpuzzle, orijentirala se na digitalni storytelling s naglaskom na potrebe kupca i sadržaj koji doprinosi trajnoj vrijednosti brenda.

Trenutno je na poziciji content strategista u Degordianu i njene glavne odgovornosti uključuju analize potreba brendova s naglaskom na razvijanje strategija koje se fokusiraju na zadovoljavanje potreba korisnika kao i ciljeva klijenta, te koordinaciju tima zaduženog za produkciju contenta na svim projektima agencije. Verica u slobodno vrijeme koristi svoje znanje za rad na humanitarnom projektu Cipele46 – zajednicu na društvenoj mreži Facebook koja broji 41.000 članova i osvojila je nagradu “Ponos Hrvatske”.

Na predavanju pod nazivom “Zašto turističkim brendovima treba content strategija”, Verica će nam pokazati kako koristiti storytelling elemente u stvaranju kvalitetnog sadržaja kako bismo privukli potencijalne turiste te iz poslovanja eliminirali poznatu rečenicu “Hrvatskoj nedostaje sadržaja”.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest