
Verica Katić dolazi nam iz tvrke Degordian u kojoj radi kao content strategist, javlja portal Zadar DIgit
Degordian je full service digitalna agencija sa sjedištem u Zagrebu i uredima u Austriji, Srbiji i BIH. Agencija je fokusirana na inovativna i mjerljiva digitalna rješenja, što potvrđuju Google Analytics i Google AdWords Partner certifikati, kao i MailChimp Expert certifikat, ali i razvoj vlastitih proizvoda – socialpuzzle.com, mediatoolkit.com i socialnumbers.com.
Verica je diplomirala Nove medije i Televiziju na Fakultetu političkih znanosti. Kao community manager radila je s najvećim domaćim i globalnim brendovima kao što su Lego, Milka, Dell, pri čemu je iz prve ruke naučila sve o važnosti stvaranja i održavanja odnosa brenda i njegove publike. Kroz svoje iskustvo u product marketingu na proizvodu agencije Degordian, Socialpuzzle, orijentirala se na digitalni storytelling s naglaskom na potrebe kupca i sadržaj koji doprinosi trajnoj vrijednosti brenda.
Trenutno je na poziciji content strategista u Degordianu i njene glavne odgovornosti uključuju analize potreba brendova s naglaskom na razvijanje strategija koje se fokusiraju na zadovoljavanje potreba korisnika kao i ciljeva klijenta, te koordinaciju tima zaduženog za produkciju contenta na svim projektima agencije. Verica u slobodno vrijeme koristi svoje znanje za rad na humanitarnom projektu Cipele46 – zajednicu na društvenoj mreži Facebook koja broji 41.000 članova i osvojila je nagradu “Ponos Hrvatske”.
Na predavanju pod nazivom “Zašto turističkim brendovima treba content strategija”, Verica će nam pokazati kako koristiti storytelling elemente u stvaranju kvalitetnog sadržaja kako bismo privukli potencijalne turiste te iz poslovanja eliminirali poznatu rečenicu “Hrvatskoj nedostaje sadržaja”.



