
Suočeni s golemim gubicima, korporacija Sony odlučila se na nove
promjene i rezanje linije televizora i mobitela, kako bi srezali
troškove.
Nadu će kroz sljedeće tri godine polagati na uspješni
PlayStation 4 i foto senzore.
Sony je tako odlučio da će televizori i
pametni telefoni morati pokazati zaradu, premda to značilo i rezanje
prodaje za 30 posto.
– Ne ciljamo na veličinu ili tržišni udio,
već na bolju prodaju – rekao je Hiroki Totoki, ovi šef mobilnog odjela u
Sonyju, piše Reuters.
Do kraja ožujka će objaviti više detalja o svojim planovima, a u
rezanje troškova vjerojatno će se uključiti i ugovor sa svjetskom
nogometnom organizacijom. Reuters tako doznaje da Sony neće obnoviti
ugovor s FIFA-om sljedeće godine.
Rast prodaje planiraju povećati
personaliziranom distribucijom TV; video i glazbenog sadržaja. U odjelu
koji uključuje i njihove foto senzore očekuju također da bi rast mogao
biti 70 posto. Inače, njihove senzore koriste Appleovi telefoni, ali i
sve veći broj kineskih uređaja.



