
Brendovi koji su među dvadeset najboljih imaju u prosjeku
211.189 fanova na Facebooku, 4.914 na twitteru i 568 na Youtube. Bilježe
prosječno 53 objave na Facebooku, 92 na Twitteru i šest na Youtubeu.
Prema istraživanju koje je tijekom ožujka provedeno pomoću alata Socialbakers,
najviše fanova imaju brendovi iz kategorije robe široke potrošnje (2,7
milijuna). Slijede kategorije ljepota (2,2 milijuna), e-trgovina (2,04
milijuna), trgovina (1,9 milijuna) i moda (1,7 milijuna)
Među prvih pet brandova nema promjena: na čelu je i dalje Samsung Hrvatska.
Drugo mjesto drži BIPA Hrvatska, iza koje su Drogerie Markt, Njuškalo i MBuy – Monika posredovanje.
U kategoriji medija, na prvom mjestu je Index.hr. Slijede 24sata.h,
Dnevnik.hr, Jutarnji.hr i tportal.
Po broju interakcija prednjači
baranjski kulen, iza kojeg su PIK Vrbovec, Lion Cereals, Maistra i
Baileys Croatia.
Po objavama Facebooku, najbolji rezultat zabilježio je Ledo, s postom vezanim u sladoled King. Slijede Konzum i Beck’s.
Vipnet je tijekom ožujka bio najbolji među društveno najposvećenijim
brendovima na Facebooku. Drugo mjesto drži Hrvatski telekom, a prestala
Tele2, Bnet i Drogerie Markt.
Socialbakers je alat za analiziranje društvenih medija, praćenje
statistika i drugu metriku koji prati Facebook, Twitter, Google Plus,
YouTube i LinkedIn.



