
Kako bi rekli da nam je nešto posebno smiješno, na internetu smo
godinama koristili LOL (laugh out loud), akronim koji se prevodi kao
glasno se smijem.
No, kako se online komunikacija široko razgranala,
danas nam je dostupan ogroman broj alata da bi izrazili razne razine
veselja. Zahvaljujući gomili podataka o emojijima, GIF-ovima, raznim
kraticama, znatiželjni inženjeri u Facebooku odlučili su analizirati
kako se smijemo i zaključili da slavni LOL gotovo nitko više ne
koristi.
Zamijenili su ga ‘haha’ koji se nalazi u 51,4 posto
postova te emojiji u njih 33 posto. Varijanta vodećeg haha je i ‘hehe’,
koji je na 13 posto, a LOL je završio na samo 1,9 posto.
Razlike u smijanju vide se i među spolovima. Tako žene i mlađi češće
koriste emotikone dok će muškarci smijeh izraziti koristeći haha i
hehe.
Studiju su
obavili nakon članka u The New Yorkeru u kojem su se analizirali svi
načini na koje se smijemo u digitalnom svijetu. Koristili su podatke iz
svibnja, a na njima se vidi i kako se različiti dijelovi SAD-a smiju na
različite načine.



