
Godinu dana nakon predstavljanja, u Njemačkoj je paket koji obuhvaća usluge mobilne i fiksne telefonije odabralo više od 1,5 milijuna korisnika
Preselivši se u veću halu, Deutsche Telekom pokazao je jedan od
najatraktivnijih paviljona na sajmu IFA koji je 4. rujna otvoren u
Berlinu. Od DJ atrakcija do helikoptera u magenta boji, DT je pokazao
kako može zaintrigirati posjetitelje.
Stoga i ne čudi da je ovom prilikom pokazao novu inačicu svoga
korisničkog koncepta MagentaEINS. U samo 12 mjeseci, više od 1,5
milijuna korisnika odabralo je taj paket mobilnih i fiksnih usluga.
Obilježavajući godinu dana od lansiranja usluge, DT je odlučio
korisnicima ponuditi veće brzine i više podataka u novim ponudama
dizajniranima osobito za obitelji.
Tako će korisnicima nižih mobilnih tarifa MagendaMobil S i M biti
podignuta 4G brzina na 150 Mbit/s, a korisnici MagentaMobil L tarife
imat će 4G brzinu do 300 Mbit/s.
Također, DT je optimizirao svoj portfelj u tarifi MagentaZuhause Hybrid
koja korisnicima omogućuje da se automatski prebacuju s mobilne na
fiksnu mrežu i obratno, što je osobito atraktivna opcija u ruralnim
područjima.
Predstavljena je i opcija SpeedOn za korisnike kojima ne treba najbrža opcija, ali ju mogu koristiti po potrebi na mjesec dana.



