Huawei postao drugi najveći Android brand u Europi

Kantar WorldPanel ComTech otkriva kako se i u trećem
kvartalu nastavio neobičan trend – Android platforma polako gubi udio na
pet vodećih europskih tržišta, dok u SAD-u uzima sve više.

Istovremeno,
dok brandovi Sony, HTC i Motorola gube na značaju kod korisnika, Huawei
je sa šestog mjesta lani sada skočio na drugo mjesto po popularnosti u
Europi.

‘Sa širokom ponudom proizvoda, Huawei je posebno uznapredovao u Španjolskoj i Italiji’, navodi Carolina Milanesi,
šefica istraživanja u ComTechu. Zanimljivo je i to da je iOS ostvario
rekordni udio u Velikoj Britaniji, a u Android segmentu su jedini
brandovi sa zabilježenim rastom bili Samsung i LG. Android je u svega
godinu dana tu pao za sedam postotnih bodova, dok je iOS narastao za
osam. Ipak, Googleova platforma još uvijek ima 51,4 posto udjela na tom
tržištu.

Druga tržišta su, izuzme li se Australiju, također potpuno u domeni
Androida sa 70 do 90 posto udjela. Windows Phone je ostvario blagi rast u
vodećih pet EU tržišta, no u globalu još uvijek tapka u mjestu. Ostale
platforme diljem svijeta grabe manje od jedan posto udjela u prodaji…

Za posljednji kvartal godine oči analitičara su uprte u Apple i njihove
nove uređaje u SAD-u i Kini. Ovo je jedina platforma koja iz godine u
godinu bilježi rast, naravno, posebno zahvaljujući nevjerojatnim
prodajnim rezultatima iPhonea.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest