
IPad Pro ima ekran veličine 12.9 inča, a može ga se kupiti online u
više od 40 zemalja. Ipad Pro je namjenjen zaposlenim ljudima, a odgovor
je na Surface Pro 3.
Cijena iPada Pro kreće se od 799 dolara, no ako tome dodate još i
tipkovnicu i olovku namijenjenu za pisanje po njemu, cijena može
narasti i do vrtoglavih 1000 dolara.
Izlazak iPad Proa na tržište može popraviti oslabljenu prodaju
ostalih Appleovih tablet uređaja. Naime, analitičari prognoziraju da bi
na ukupnom tržištu tableta čak 20 posto mogli zauzeti poslovni
korisnici, kojima bi ovakav veći tablet trebao biti zanimljiva opcija.
Apple
je u prošloj financijskoj godini, koja je završila krajem rujna, prodao
nešto manje od 55 milijuna iPada, što je pad od 19 posto u odnosu na
prethodnu godnu.
Čini se da su kupcima puno zanimljiviji iPhone uređaji s većim ekranom, jer njihova prodaja raste.
iPad Pro fizički će se moći kupiti krajem tjedna.



