Računala

Dell u Hrvatsku uveo ProSupport Plus uslugu za računala

Ovih dana računalni div Dell otkrio je kako usluga
ProSupport Plus za osobna računala stiže u 33 zemlje diljem Europe,
Bliskog istoka, Afrike i Azije.

Na listi je, naravno, i Hrvatska.
Posrijedi je sveobuhvatno rješenje za stručnu podršku, popravak slučajne
štete i praćenje za automatsku prevenciju i rješavanje problema.

‘Dell je značajno unaprijedio model automatizirane proaktivne i prediktivne podrške za sustave krajnjih korisnika’, rekao je Doug Schmitt,
potpredsjednik i glavni direktor Dellovog Global Support &
Deployment odjela. ‘ProSupport Plus je najbrže rastuća usluga u
povijesti Della. Korisnici i partneri jasno vide vrijednost ne samo u
tome da se problemi riješe brže, već i u tome da se spriječi njihova
pojava. Vrlo smo zadovoljni što možemo ponuditi ovakvu uslugu i njenu
tehnologiju u više zemalja diljem svijeta.’

Kompanija u priopćenju navodi da ova usluga u usporedbi s konkurencijom
osigurava i do 84 posto manje utrošenog vremena za pozive tehničkoj
poršci te do 58 posto manje potrebnih koraka za rjšeavanje problema s
tvrdim diskovima.

ProSupport Plus uključuje:

● 24×7 pristup ProSupport inženjerima s iznimnom stručnošću u segmentu hardvera i softvera
● Proaktivnu i prediktivnu automatiziranu podršku koju omogućuje SupportAssist tehnologija praćenja
● Samoposlužno upravljanje putem TechDirect portala, mobilne aplikacije ili API-ja
● Usluga vrijedi za padove, izlijevanje tekućine ili električne kvarove za zaštitu hardvera
● Zadržavanje tvrdog diska nakon zamjene radi osiguranja kontrole podataka
● Technical Account Manager koji služi kao ključna točka odgovornosti te
izdaje mjesečne izvještaje korisnicima s 1.000 ili vise ProSupport Plus
sustava

Više informacija je moguće pronaći na Dellovim stranicama.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest