
Tim Dizajnerica kojeg čine Matea Klešnik i Petra Božajić briljirao je na nedavno održanom hackatonu u sklopu My Smart City konferencije u studentskoj kategoriji natjecanja.
Tema ovogišnjeg hackathona je bila otpornost, a timovi su
osmišljavali “Poslodavca budućnosti” koji će privući najbolje
mlade talente.
– Prijavile smo se kada je moja majka na Facebooku pronašla oglas
za hackaton, no nisam htjela ići sama pa smo se ja i Matea
udružile. Nije nam prvi put da radimo zajedno. Prije dvije godine
profesorica iz škole nagovorila nas je da sudjelujemo na jednom
drugom hackatonu na kojem smo trebale osmisliti aplikaciju pomoću
koje bi turisti i građani Zadra bolje upoznali naš grad, otkrila
je Petra Božajić.
Kakvu su to aplikaciju osmislile ovog puta?
– Superclean je aplikacija koja pomaže naći čistačice. Ideja ja
da korisnici mogu oglasiti potragu za uslugom čišćenja za svoj
svoj apartman ili hotel na koji će se javiti čistačice koje su
dostupne i koje bi željele raditi kod njih. Možemo reći da je to
zapravo “Uber za čistačice”, pojasnile su Dizajnerice.
Ovu ideju osmislile su u manje od 24 sata, pošto su tek na
početku hackatona timovi dobili temu koju su morali dalje
razraditi osmišljavanjem pametnog rješenja.
– Originalno smo osmislile servis za zapošljavanje. Na tom
“servisu” smo radile do 15 popodne, pa smo shvatile da smo malo
skrenule s teme. Nakon toga, palo nam je na pamet Superclean
rješenje kojeg smo razradile do 23 sata. Neki učenici cijelu noć
nisu spavali kako bi svoje ideje doveli do savršenstva, ali nama
je vremena bilo sasvim dovoljno, rekle su već iskusne djevojke.
Bilo je to dovoljno i žiriju u sastavu 2) Marin Mamić
(Amazon Web Services), Dragan Petric (BUG) i Bojan Mušćet
(Hrvatski Telekom) koji su djecojke sa Superclean rješenjem
nagradili sa deset tisuća kuna!
– U žiriju su nam dali natuknice kako poboljšati naše rješenje,
tako da mjesta za napredak uvijek ima. Primjerice, da osnujemo
sjedište tvrtke, a ne da ona bude samo na virtualnoj bazi. U
svakom slučaju, ovakvi projekti imaju dobar utjecaj na mlade jer
ih upoznaju sa IT branšom, sklapaju nova prijateljstva, potiču na
drugačiji način razmišljanja pomoću kojeg bolje upoznajete
sebe…, zaključuju djevojke.



