#turizam

Turistička zajednica Zadarske županije predstavila se na češkom i slovačkom tržištu

TZZŽ

Nakon uspješne prezentacije za poljske agencije održane 25. ožujka, na poziv predstavništva Hrvatske turističke zajednice (HTZ), danas 15. travnja 2021. održana je i prezentacija za poslovne partnere na tržištima Češke i Slovačke, a na kojoj se ponovno predstavila Turistička zajednica Zadarske županije.

Turistička zajednica Zadarske županije turizam i cjelokupnu
ponudu Zadarske županije promovira putem online platforme
“Croatia Get2Gether” odnosno nizom virtualnih prezentacija i
webinara koje organizira Hrvatska turistička zajednica. Većina
radionica i prezentacija održava se u prvoj polovici godine, a u
sklopu njih se, osim promocije samih destinacija i turističkih
proizvoda, govori i o epidemiološkim mjerama, sigurnosti
hrvatskih destinacija i protokolima tijekom realizacije budućih
turističkih putovanja.

Uz već održane prezentacije u Sloveniji, Poljskoj na kojoj se
Zadarska županija predstavila samostalno, današnja virtualna
prezentacija u Češkoj i Slovačkoj održana je zajedno s
Turističkim zajednicama Istarske županije i Šibensko-kninske, a
na poziv i uz moderiranje Dubravka Miholića, direktora
predstavništva HTZ-a. Sudionike su srdačno pozdravili i
veleposlanici RH u Češkoj i Slovačkoj, Ljiljana Pancirov i
Aleksandar Heina.   

I na današnjoj se prezentaciji nastojalo naglasiti raznolikost
Zadarske županije kako geografska, tako i ona turističkih
proizvoda, ponude, doživljaja i atrakcija, a što snažno gradi
brend “Reci DA! svemu”. U prvom se dijelu ističu doživljaji po
subregijama, a zatim se prezentacija fokusira na turističke
proizvode. Također se uz glavne smještajne kapacitete i njihovu
ponudu dodatno prezentiraju i razni alati koje Turistička
zajednica Zadarske županije nudi za turiste ali i profesionalce,
kao što su karte, liste, brošure, vodiči. Web stranice, odnedavna
na jezicima istih tržišta, a veliki su plus u promidžbi.

– Veseli nas i ulijeva optimizam veliki interes koji naši
partneri iskazuju za našim destinacijama, a o čemu govori
činjenica da se predviđena mjesta na radionicama popunjavaju u
rekordnom vremenu. Uvjerili smo se koliko je jaka želja za
putovanjima i kako se s nestrpljenjem očekuje dolazak u Zadarsku
županiju – istaknula je Mihaela Kadija, direktorica Turističke
zajednice Zadarske županije.

Turistička zajednica Zadarske županije idući će se tjedan
predstaviti na tržištu Italije, a uslijedit će prezentacije i za
tržište Njemačke i Austrije.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest