
U četvrtak, 20. kolovoza 2020. godine, u jutarnjim satima, Google je na svojim službenim web stranicama svoje korisnike obavijestio o globalnom problemu isporuke mailova putem Google servisa.
Zbog navedenih problema, moguće su poteškoće kod isporuke karte
mailom prilikom kupovine putnih karata putem digitalnih kanala
prodaje Jadrolinije, mobilne aplikacije mJadrolinija i web
stranice Jadrolinije.
Bez obzira na ovu, globalnu poteškoću, kupnja karata putem
mobilne aplikacije i web stranice i dalje je moguća. Putnici
svaku kartu kupljenu putem mobilne aplikacije mJadrolinija mogu
pronaći unutar aplikacije u rubrici “Moje karte” te istu
iskoristiti za ukrcaj na brod. Putnici koji kupnju obavljaju
putem web stranice Jadrolinije također mogu nesmetano dohvatiti
svoju kartu prilikom obavijesti o uspješnoj kupovini, putem linka
pod nazivom e – Karte.
Jadrolinija će svojim putnicima nastojati pomoći u nastavku
nesmetane kupnje karata te osigurati ugodno iskustvo online
kupovine, bez obzira na aktualan problem, priopćio je nacionalni
brodar.