zadra nova partner

Započela provedba projekta ADRION 5 senses

Boris Kačan

U provedbu projekta uključeno je devet partnera iz osam zemalja – po jedan iz Hrvatske (Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA), Italije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Albanije i Crne Gore, te dva iz Grčke. Cilj projekta je stvaranje novog turističkog proizvoda.

Sastankom svih projektnih partnera u utorak, 26. lipnja započela
je provedba projekta ADRION 5 SENSES. Cilj projekta je
stvaranje novog turističkog proizvoda koji stimulira svih pet
osjetila turista kreiranjem Mape doživljaja, zatim kreiranje
audio knjige Adriona koja obuhvaća zvukove, boje, teksture,
mirise i gastronomske osobitosti ovog transnacionalnog područja.
Kroz projekt će se dizajnirati i razviti višejezična web
platforma te će se pokrenuti virtualni izložbeni centri kod
svakog projektnog partnera.

U provedbu projekta uključeno je devet partnera iz osam zemalja –
po jedan iz Hrvatske (Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA
NOVA), Italije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Albanije
i Crne Gore, te dva iz Grčke.

Sastanak je organizirao vodeći partneri na projektu – Regija
Epirus iz Grčke gdje se sastanak i održao. ZADRA NOVA sudjelovala
je na sastanku virtualno, preko platforme Skype koja podržava
audio i video prijenos uživo. Predstavnici svih partnera na
projektu bili su prisutni na sastanku s tim da su i partneri iz
Italije i Slovenije sudjelovali preko Skype-a.

Istaknuto je kako projekt ima u fokusu stvaranje održivog
razvojnog modela turističkog sektora s visoko kvalitetnom
turističkom ponudom i uslugama, temeljenima na inovativnosti.

Nakon kratkog uvoda vodećeg partnera, predstavljene su radne
aktivnosti projekta.

ZADRA NOVA je predstavila radni paket WP1 – Strategija. Jasnim
smjernicama prezentirane su aktivnosti i očekivani rezultati kao
i krajnji ishodi radnog paketa.  U drugom dijelu sastanka,
partneri su saznali više o aktivnostima ZADRE NOVE. Tijekom
izlaganja spomenut je dugogodišnji angažman ZADRA NOVE u izradi i
provođenju strategija i drugih dokumenata regionalnog razvoja;
rad na pripremi i implementaciji projekata financiranih EU
sredstvima; pružena podrška investicijama MSP-a; te poticanje
primjene mjera energetske učinkovitosti.

Posebna pažnja posvećena je i prikazu dosadašnjeg iskustva
stručnog tima ZADRA NOVE, direktno povezanog za specifičnu
problematiku samog projekta.

Projekt “Building the ADRION Brand Name in Tourism: Indulging all
Five Senses – ADRION 5 SENSES” financira se kroz INTERREG V-B
Jadransko-jonski program transnacionalne suradnje 2014. – 2020.,
prioritetna os 2 – Održiva regija. Ukupna vrijednost projekata je
1.437.076,09 eura, dok je budžet ZADRA NOVE 166.696,20 eura.
Provedba projekta će trajati 24 mjeseca.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest