
U provedbu projekta uključeno je devet partnera iz osam zemalja – po jedan iz Hrvatske (Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA), Italije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Albanije i Crne Gore, te dva iz Grčke. Cilj projekta je stvaranje novog turističkog proizvoda.
Sastankom svih projektnih partnera u utorak, 26. lipnja započela
je provedba projekta ADRION 5 SENSES. Cilj projekta je
stvaranje novog turističkog proizvoda koji stimulira svih pet
osjetila turista kreiranjem Mape doživljaja, zatim kreiranje
audio knjige Adriona koja obuhvaća zvukove, boje, teksture,
mirise i gastronomske osobitosti ovog transnacionalnog područja.
Kroz projekt će se dizajnirati i razviti višejezična web
platforma te će se pokrenuti virtualni izložbeni centri kod
svakog projektnog partnera.
U provedbu projekta uključeno je devet partnera iz osam zemalja –
po jedan iz Hrvatske (Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA
NOVA), Italije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Albanije
i Crne Gore, te dva iz Grčke.
Sastanak je organizirao vodeći partneri na projektu – Regija
Epirus iz Grčke gdje se sastanak i održao. ZADRA NOVA sudjelovala
je na sastanku virtualno, preko platforme Skype koja podržava
audio i video prijenos uživo. Predstavnici svih partnera na
projektu bili su prisutni na sastanku s tim da su i partneri iz
Italije i Slovenije sudjelovali preko Skype-a.
Istaknuto je kako projekt ima u fokusu stvaranje održivog
razvojnog modela turističkog sektora s visoko kvalitetnom
turističkom ponudom i uslugama, temeljenima na inovativnosti.
Nakon kratkog uvoda vodećeg partnera, predstavljene su radne
aktivnosti projekta.
ZADRA NOVA je predstavila radni paket WP1 – Strategija. Jasnim
smjernicama prezentirane su aktivnosti i očekivani rezultati kao
i krajnji ishodi radnog paketa. U drugom dijelu sastanka,
partneri su saznali više o aktivnostima ZADRE NOVE. Tijekom
izlaganja spomenut je dugogodišnji angažman ZADRA NOVE u izradi i
provođenju strategija i drugih dokumenata regionalnog razvoja;
rad na pripremi i implementaciji projekata financiranih EU
sredstvima; pružena podrška investicijama MSP-a; te poticanje
primjene mjera energetske učinkovitosti.
Posebna pažnja posvećena je i prikazu dosadašnjeg iskustva
stručnog tima ZADRA NOVE, direktno povezanog za specifičnu
problematiku samog projekta.
Projekt “Building the ADRION Brand Name in Tourism: Indulging all
Five Senses – ADRION 5 SENSES” financira se kroz INTERREG V-B
Jadransko-jonski program transnacionalne suradnje 2014. – 2020.,
prioritetna os 2 – Održiva regija. Ukupna vrijednost projekata je
1.437.076,09 eura, dok je budžet ZADRA NOVE 166.696,20 eura.
Provedba projekta će trajati 24 mjeseca.



