
Blokada dva vlaka na linijama Zagreb – Split i Split – Zagreb u snježnim zametima u četvrtak tijekom noći izazvala su velike svađe između vodstva HŽ Infrastrukture i HŽ Putničkog prometa
U HŽ Putničkom prijevozu upiru prstom u svoje kolege i tvrde
kako loše čiste pruge, dok se ovi brane riječima da čine sve
što je u njihovoj moći.
No, sugovornici Jutarnjeg
lista navode kako to što je vlak za Zagreb zapeo na
istom mjestu na kojem je onaj iz Splita stao i to samo pola sata
nakon što je splitska linija otkopana dokazuje da je čišćenje
loše. Vlak iz Zagreba ondje je stajao čak četiri sata.
Dvije zaraćene strane iznose različite podatke o broju i
ispravnosti snjegočistača, tzv. rolbe, piše Jutarnji.
U infrastrukturi navode kako su tri od pet rolbi u Ogulinu i
Rijeci i da se koriste, dok druga strana tvrdi kako su samo dva
stroja ispravna, a ostali u kvaru. Jednako tako navode da u
Ogulinu stoje dva potpuno nova stroja koje je HŽ Infrastruktura
kupila, ali još nisu prošli homologaciju od strane Agencije za
željeznički promet.
U HŽ Infrastrukturi kažu da za dvije nove rolbe oni nisu krivi.
Nabavljeni su lani i s rezervnom opermom su stajali oko tri
milijuna i 600 tisuća eura.
Za njih su pribavili i potrebnu dokumentaciju te ju 31. siječnja
poslali Agenciji, međutim odgovora odnosno potrebnog rješenja za
puštanje u promet još nema, doznaje
Jutarnji.



