
Društvenim mrežama i mobilnim aplikacijama namijenjenim dopisivanju šire se poruke u kojima se lažno nude kuponi u vrijednosti nekoliko tisuća kuna u trgovačkim centrima Lidl, Konzum i Bipai
“Zaprimili smo velik broj vaših upita u vezi s
kuponima koji se ‘dijele’ preko društvenih mreža. Želimo vas
informirati da se radi o lažnim kuponima pa vas stoga molimo da
ne nasjedate na prijevare! Još jednom, svi kuponi za osvajanje do
1.000 kn u našim trgovinama – lažni su. Sve naše pogodnosti
uvijek možete pronaći na našem službenom Facebooku, u našim
trgovinama te na našim službenim stranicama.
Savjetujemo vam da i sada i ubuduće uopće ne otvarate
sumnjive poveznice poput navedenih koje su se počele jutros
pojavljivati“, stoji u objavi Lidla.
Sličnom se objavom ogasila i Bipa:
“Primijetili smo da internetom kruže kuponi za
osvajanje do 1.000 kn. Istina je da slavimo 10 godina, ali NE
DIJELIMO KUPONE putem interneta. Sve pogodnosti pronađite u našim
poslovnicama i na našim službenim stranicama i Facebook
profilu.
Žalimo zbog eventualnih poteškoća, ali nismo objavili Facebook
post kojim se natječaj oglašava, niti smo povezani s navedenom
web stranicom.”
Reagirao je i Konzum:
“Dragi kupci, informacija o kuponu za nagradnu igru
koja se pojavila na društvenim mrežama (Facebook, Twitter) i
aplikacijama za komunikaciju (WhatsApp) nije organizirana od
strane Konzuma. Savjetujemo vam da ne otvarate navedenu
poveznicu. Hvala na razumijevanju.”



