
Prvoga puta telefonske linije nisu radile šest dana, a prošloga tjedna četiri dana
Je li moguće da u nešto više od mjesec dana telefoni u cijelom jednom gradskom kvartu ne rade punih deset dana? Dakako da je u nas sve moguće, dogodilo se to u zadarskom predjelu Stanovi. Prvoga puta telefonske linije nisu radile šest dana, a prošloga tjedna četiri dana.
Ako se pozivalo neki od brojeva u Stanovima telefon je zvonio kao da je sve u redu, a nitko se ne odaziva ili, samo ponekad, čula se informacija da su telefonske linije u kvaru. Na pozive stanovnika na broj 0800-9000 Hrvatskih telekomunikacija odgovarano je da nikakav kvar nije zabilježen, ali da će njihova služba provjeriti što se događa. I tako je “provjeravanje” trajalo ni manje ni više nego šest, odnosno deset dana.
Korisnici nisu dobili nikakvo objašnjenje zbog čega su bili telefonski odsječeni ni zašto je to trajalo toliko dugo. Usput, na opetovane pozive na broj 0800-9000, dobivali su se različiti odgovori, zavisi koji bi se operater javio, a najčešći je odgovor bio: “Mi u centrali nemamo prijavljen nikakav kvar, morate otići u područnu službu Hrvatskih telekomunikacija u Zadru.”
Dakle, niti se ne može telefonirati u dotičnu službu nego se mora izravno otići tamo, a i telefonirati bi mogli samo oni koji imaju mobitele.
U tom kvartu živi dosta starijeg stanovništva koji ne mogu odlaziti u službu koja se nalazi na drugom kraju grada, a nemaju svi ni mobitele. Što ako moraju pozvati liječnika? To se HT-a ne tiče. Isto kao što ih se ne tiče da su korisnici oštećeni jer su bez telefona bili deset dana, a nije im palo na pamet da eventualno plate odštetu ili snize pretplatu za taj mjesec.
Minimum pristojnosti (poslovne) zahtijeva da se korisnicima telefonskih usluga HT-a barem objasni zbog čega toliko vremena njihovi telefoni nisu radili. No, čini se da je igra “gluhog telefona” (a pokazalo se to dvaput u mjesec dana), uobičajena praksa HT-a. Tvrtke kojoj sam naziv kaže čime se bavi – telekomunikacijama. Ma što će nam uopće telefoni! Tek smo u 21. stoljeću.



