Rupa bez dna

HAC i dalje plaća radove na tunelima Sv. Rok i Mala Kapela!

Hidroelektri i Konstruktoru ovih dana isplaćeno je 22,4 milijuna kuna (bez PDV-a) za dodatne radove na dva tunela

Hrvatske autoceste i dalje plaćaju radove na tunelima Sv. Rok i Mala Kapela! Nakon što su ih za velike novce izgradili, a zatim za enormne ofarbali, državni proračun ni dalje nije oslobođen nepotrebnih troškova zbog HAC-ovog razbacivanja novcem!

Naime, Hidroelektri i Konstruktoru ovih dana isplaćeno je 22,4 milijuna kuna (bez PDV-a) za dodatne radove na dva tunela. Radi se o poslu koje su ove dvije firme završile još u ožujku prošle godine, te su čak i dobile bonus od 9,6 milijuna kuna jer su radovi obavljeni prije roka!

Isplata odgođena zbog “događanja u HAC-u”

No, sada ispada da je bilo još posla koji treba obaviti i davno nakon što je rok istekao. “Dodatni radovi su evidentirani i poslani na naplatu još prošle godine. Trebalo se platiti još u rujnu, ali se zbog događanja u HAC-u sve odužilo. Sve smo provjerili i sve je opravdano”, rekao je za Poslovni dnevnik Ivica Mlinarević, šef sektora za građenje.

Inače, Mlinarević je u ovom sektoru završio nakon što ga je Božidar Kalmeta smijenio iz Uprave, zajedno s Juricom Prskalom i Marijom Lovrinčevićem. Potonja dvojica nedugo nakon toga završila su u Remetincu zbog upletenosti u aferu sa Skladgradnjom, ali Mlinarević je i dalje u HAC-u, na više nego dobro plaćenom radnom mjestu.

Trebalo koštati 366 milijuna, potrošeno 490 milijuna

Mlinarevićevo objašnjenje za dodatni ugovor koji je prije mjesec dana potpisan s Konstruktorom i Hidroelektrom je, dakle, da se ne radi o novim radovima nego samo o završnom obračunu za davno obavljen posao sanacije u cijevima tunela. Plaćanje s, kako kaže Mlinarević, odužilo zbog “događanja” u HAC-u. Što bi jednostavnim rječnikom značilo da su se morali malo primiriti nakon što su dva bivša člana Uprave poslana u pritvor.

Ovaj najnoviji slučaj plaćanja, doplaćivanja i preplaćivanja radova savršeni je primjer paradigme HAC-ovog poslovanja praktički od njegovog osnutka. Tuneli Sv. Rok i Mala Kapela trebali su, naime, koštati oko 366 milijuna kuna. Ukupno je potrošeno oko 490 milijuna. A slična situacija je i s većinom HAC-ovih projekata, čije cijene zbog aneksa na ugovore vrtoglavo rastu od početne cijene dogovorene javnom nabavom.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest