
Bulevar i Tuđmanova nisu svjetlosnom regulacijom povezani, a problem je tehničke prirode
Zeleni val u Ulici Ante Starčevića, popularno zvanoj Bulevar, dobro je
“proradio” i nema primjedbi građana na njegovo funkcioniranje – kaže Ante Šarić,
voditelj zadarske ispostave Hrvatskih cesta. Bulevarom se u semaforskom
zelenom valu vozi 60 kilometara na sat, što je znatno ubrzalo promet
tom ulicom, koja je jedna od najprometnijih i najvažnijih u gradu, piše slobodnadalmacija.hr
Ipak,
Ulicom dr. Franje Tuđmana, koja se spaja s Bulevarom kod Autobusnog
kolodvora, a vodi s jedne strane grada na drugi, i dalje se vozi bez
zelenog vala iako je bilo najava da će se i ta ulica povezati
semaforskom regulacijom. Ustvari, Tuđmanovom ulicom vozi se vrlo sporo,
kao da je regulirana – crvenim valom.
“Bulevar i Tuđmanova nisu svjetlosnom regulacijom povezani, a problem
je tehničke prirode. Zbog tih problema za sada ne postoji mogućnost
povezivanja zelenim valom. Osim toga, Ulica dr. Franje Tuđmana nije u
nadležnosti Hrvatskih cesta, nego Županijskih cesta, odnosno Grada Zadra”, kaže Šarić.
“Također otpada i veliki projekt koji su Hrvatske ceste trebale
realizirati do iduće turističke sezone, a to je prenamjena raskrižja na
Žmirićima, u ljetnim mjesecima vrlo prometnog. “Rotora ipak neće biti idućeg ljeta, iako je bilo takvih planova.
Raskrižje na Žmirićima velik je problem, ali smo zaključili kako ipak
treba pričekati s rotorom jer nismo sigurni da bismo na taj način
rasteretili promet u ljetnim mjesecima. Bojimo se da bi u špicama bilo još gore. Oko tog raskrižja ima nekih
objekata, a zahvat izgradnje rotora traži dosta prostora, tako da smo za
sada od toga odustali. Umjesto toga, pokušat ćemo nešto riješiti
dodatnom regulacijom postojećih semafora kako bismo nekim pravcima
pojačali protočnost vozila. Vidjet ćemo u idućih godinu dana što će se
na taj način događati na Žmirićima, pa ćemo onda odlučiti što učiniti”, ističe Ante Šarić.
Hrvatske ceste, kako tvrdi, imaju dosta isprojektiranih dionica u Zadarskoj županiji, ali trenutno se nalaze u privremenom
financiranju, pa se čeka formiranje nove Vlade RH kako bi se odredili
prioriteti i vidjelo što će se i gdje raditi.
Za dva, tri projekta kompletirana je i projektna dokumentacija, i to za dionice ceste na području Benkovca, Zadra i Biograda. Hrvatske ceste rade na
realizaciji projekta rekonstrukcije ceste između Sv. Roka i Gračaca.
Riječ je o prometnici dugoj 23 kilometra kojom se vozi u slučaju
zatvaranja autoceste kod Sv. Roka. Trenutno su radovi prekinuti zbog
zime, ali će za tri mjeseca biti nastavljeni. Ukupan posao vrijedan je
50 milijuna kuna, a u konačnici bi se tom dionicom znatno brže i
sigurnije vozilo – zaključuje voditelj Hrvatskih cesta u Zadru.
SD/eZd



