
Životinjsko
carstvo u novom izdanju spaja virtualni i stvaran život – novom on line igricom Ekopark i upisivanjem kodova sa
čokoladica Životinjskog carstva gradite mali zoološki vrt u Krašogradu – ekoparku Kraša u Bratini.
Kraš i ovim iskorakom jednog od svojih najpopularnijih i najstarijih programa
potvrđuje poziciju predvodnika suvremenih trendova u prehrambenoj
industriji. U 75 godina Životinjskog carstva proizvedeno je više
od 1,5 milijarde čokoladica uz koje odrastaju generacije.
Vodeća hrvatska konditorska kompanija Kraš danas je u Zagrebu predstavila novi koncept
programa Životinjsko carstvo koji će uz odgovarajuću on line igru Ekopark povezati
najpopularniju Kraševu čokoladicu s nedavno izrađenim Krašogradom – ekoparkom
Kraša u Bratini. Igrači na Kraševoj stranici Igraoni.ca
od 2. studenoga već grade virtualne nastambe uz pomoć kodova sa čokoladica
Životinjsko carstvo i kroz odgovore na edukativna pitanja, a Kraš će, ovisno o
vrsti objekta koje igrači odaberu, u stvarnom svijetu sagraditi isti takav
unutar mini zoološkog vrta u Kraševom ekoparku u Bratini. Ovo je prvi primjer u
Hrvatskoj i regiji da jedna prehrambena industrija realizira projekt ovakvog
tipa – stvaran zoološki vrt kojega u potpunosti izgrađuju korisnici on line.
“Novim
konceptom Životinjskog carstva, 75-godišnjaka, jednog od najpoznatijih i
najstarijih brendova uz kojeg su odrasle i odrastaju generacije, Kraš je još
jednom pokazao kontinuitet inovacija u okvirima svojih tradicionalnih brendova.
Ovim iskorakom smo dodatno potvrdili svoju poziciju regionalnog predvodnika u
korištenju društvenih mreža u komunikaciji s potrošačima“,
izjavio je predsjednik Uprave Kraša Damir Bulić.
Inovativnost i kreativnost Kraša u razvoju
novih sadržaja i komunikacija prepoznata je kroz niz uspješnih on line kampanja
proteklih godina. Aplikacije Životinjsko
carstvo i Kiki bomboni su osvojile korisnike društvene mreže Facebook u regiji
i kao iznimno uspješni modeli nagrađene su od marketinške struke prestižnim
Effie kipićima. Prošle godine je uspješno lansirana posljednja u nizu kampanja Životinjsko carstvo Dinosauri.
“Ponosni smo što nam iz
projekta u projekt polazi za rukom zainteresirati naše potrošače, a ako je
suditi prema interesu prvih pet dana koliko je igrica Ekopark dostupna, vrlo
brzo će Krašev mini zoološki vrt u
Krašogradu zaživjeti u stvarnosti jer je do danas uneseno više od 14 tisuća
kodova sa sličica Životinjsko carstvo te tako prikupljeno više od 680 tisuća
novčića”, istaknula je direktorica marketinga Kraša Andreja
Hanžek.
Dizajn
Kraševog on line Ekoparka i ovaj put je povjeren social media agencija Drap u
kojoj naglašavaju da su iznimno zadovoljni što u Krašu imaju partnera koji
razumije brze promjene u on line svijetu što im je omogućilo da zajedno naprave
prvu igricu u kojoj će se virtualno izgrađeni svijet uistinu moći i fizički
izgraditi.
Kraš
je iskoristio ovu prigodu i predstavio novi izgled svoje redizajnirane virtualne
igraonice, portala Igraoni.ca za sve
Kraševe igre na kojem se uz novi Ekopark nalaze već poznate igrice Životinjsko
carstvo, Bananko luda vožnja, Čoksogrudanje i druge.
Posebni
gosti današnjeg predstavljanja bili su učenici 2B OŠ Bartol Kašić iz Zagreba
koji su na licu mjesta isprobali novu aplikaciju i redizajnirani portal Igraoni.ca.



