
Ove sezone Hitna pomoć zaprimala je 180 poziva dnevno, 40 posto više u odnosu na prošlu godinu. Nažalost, gotovo polovica su bili zahtjevi za davanjem informacija
Zadarska hitna odradila je vrlo uspješnu sezonu. Zahvaljujući tečajevima i edukaciji sezonskih djelatnika, ali i novoj opremi, imali smo više uspjeha u reanimacijama, pohvalila se Radio Centru ravnateljica Zavoda za hitnu medicinu Davorka Krnčević.
”Dolazak na mjesto intervencije smanjio se za jednu do dvije minute, dakle, u gradskom području jedna minuta, a u ruralnom području dvije minute treba ekipi Hitne pomoći da dođe na intervenciju”, kaže Krnčević.
Oko 45 posto intervencija u Županiji imala je ispostava Zadar, čak 40 posto odradila je ispostava Biograd, a dosta intervencija imali su djelatnici na Pagu te na otoku Ugljanu. Telefonskih poziva bilo je 180 dnevno, što je čak 40 posto više u odnosu na prošlu godinu.
Nažalost, gotovo polovica su bili zahtjevi za davanjem informacija, što nameće potrebu osnivanja Informativnog centra za turiste na zadarskom području, ističe ravnateljica Krnčević.
”Turisti ne bi znali kome bi se obratili za određenu informaciju. Dio poziva se odnosio na nešto što ima veze sa zdravstvom, primjerice, kada rade ljekarne, dežurni zubari i sl., a bilo je i poziva koji nisu za naše jedinice”, napomenula je.
Unatoč teškim uvjetima, pa čak i dvjema prometnim nezgodama s vozilima imali smo uspješnu sezonu, a jedno nam je posudila i Istarska županija, na čemu smo im zahvalni, dodala je na kraju ravnateljica Krnčević




