kroz dva tjedna

Kako će proći žalba Austrijanaca i Talijana u vezi Pelješkog mosta bit će poznato uskoro

Screenshot

Postupak vezan uz žalbe Strabaga i Astaldija s partnerima oko odabira izvođača za gradnju Pelješkog mosta mogao bi biti okončan u sljedeća dva do tri tjedna, rekao je u petak predsjednik Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave (DKOM) Goran Matešić.

Žalbeni postupak u rutinskoj je fazi razmjene očitovanja, dok
bi se sljedeća faza – analiza žalbenih navoda, ocjena
postupanja naručitelja, njihovih odluka i radnji i na koncu
vijećanje i donošenje same odluke, mogla završiti u sljedeća
dva do tri tjedna, rekao je Matešić na poslovnom doručku
“Primjena sustava e-žalbi u javnoj nabavi”, u
organizaciji Američke gospodarske komore i DKOM-a.

Na pitanje u kojoj je fazi proces vezan uz žalbe oko
gradnje Pelješkog mosta, Matešić je kazao da je žalbeni
postupak – postupak stranaka, pa stoga sve ono što se u njemu
događa nije javno dostupno, osim izuzetaka koji su predviđeni
zakonom. Ti izuzeci su upisnik predmeta iz kojeg je javno
vidljivo da je neka žalba izjavljena, svi elementi tog
postupka te potom odluke koje donosi Državna
komisija
i presude Upravnog
suda
, ako postoje. 

“Što se tiče žalbenog predmeta zajednice ponuditelja ‘Strabag i
drugi’ i ‘Astaldi i drugi’ protiv Hrvatskih cesta u predmetu
nabave izgradnje mosta kopno – Pelješac, on se nalazi u rutinskoj
fazi razmjene očitovanja između stranaka.”

“Ta faza je, moglo bi se reći, pri završetku, postupak do danas
traje 39 kalendarskih dana. Odabrani ponuditelj je zajednica
ponuditelja iz Kine pa je dostava koja se u ovom trenutku obavlja
poštom prijetila da će ‘odvući’ žalbeni postupak. Međutim,
odabrani je imenovao opunomoćenika za prijem pismena tako da je
ta komunikacija postala jednostavna bez trošenja suvišnog
vremena”, rekao je Matešić.

Dodao je da slijedi faza analize žalbenih navoda, ocjena
postupanja naručitelja, njihovih odluka i radnji i na koncu
vijećanje i donošenje odluke.

“Mislim da bi se taj postupak trebao odvijati u sljedeća dva
do tri tjedna”, rekao je Matešić. 

Kako navodi
tportal
, Hrvatske ceste su 12. siječnja objavile da su
od tri pristigle ponude za prvu fazu izgradnje mosta Pelješac s
pristupnim cestama izabrale ponudu kineskog konzorcija China
Road and Bridge Corporation, koji je ponudio cijenu od 2,08
milijardi kuna (bez PDV-a).

Zajednička ponuda Astaldija i turske
tvrtke iznosila je 2,55 milijardi kuna bez PDV-a, odnosno
3,19 milijardi kuna s PDV-om,
Stragabova 2,62 milijardi kuna bez
PDV-a, odnosno 3,28 milijardi kuna s PDV-om.

DKOM je 22. siječnja zaprimio žalbu austrijske
tvrtke Strabag na odluku Hrvatskih cesta o izboru kineskog
konzorcija za izvođača radova na Pelješkom mostu. Iz
Strabaga su kroz medije kalkulirali da je kineski
konzorcij ponudio dampinšku cijenu

Zajednica ponuditelja u kojoj su talijanski Astaldi i
turski CT Ictas također se žalila. Hrvatske ceste nisu
prihvatile ponudu tog talijansko – turskog konzorcija
zbog loše bankarske garancije, te se žalba
navodno ponajprije odnosi upravo na taj dio.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest