hrvatska na turističkoj mapi

Hrvatske tvrtke na sajmu luksuznog turizma u Cannesu, predstavljaju se i Boutique hoteli Zadar

Štand HGK je predstavio ukupno 22 domaće tvrtke. Među njima su Jadranski luksuzni hoteli, Liburnia Riviera hoteli, Calvados Club, Leonidas Travel, Potestas, Importanne Resort i Esplanade Oleander, a po prvi puta se predstavilo i 15 hotela Stories grupacije.

“Posljednjih nekoliko godina hrvatske tvrtke
specijalizirane za luksuzna putovanja samostalno su nastupale na
sajmu International Luxury Travel Market Cannes, a ove godine po
prvi puta Hrvatska gospodarska komora u poslovnoj suradnji s
Hrvatskom turističkom zajednicom okuplja 22 tvrtke koje su
sudjelovale u unaprijed dogovorenim sastancima na zajedničkom
štandu HGK. Cilj nastupa na sajmu je snažnije pozicioniranje
Hrvatske na mapi luksuznih turističkih proizvoda”
,
poručila je Antonia Urlić, direktorica Sektora za turizam HGK, sa
ILTM sajma industrije luksuznih putovanja koji se održava u
Cannesu od 5. do 7. prosinca.

Sajam omogućuje umrežavanje s ključnim partnerima
specijaliziranim za luksuzni segment turizma, na njemu se
predstavilo 76 zemalja svijeta, a posjetilo ga je oko 1600
odabranih kupaca od kojih je 30 posto ove godine došlo po prvi
puta. Hrvatska je ove godine ušla u top 10 luksuznih destinacija
po interesu kupaca, s tim da je dosta velik broj njih iskazao
konkretan interes za naše tržište.  

Štand HGK je na površini od 45 m2 predstavio ukupno 22 domaće
tvrtke. Među njima su Jadranski luksuzni hoteli, Liburnia Riviera
hoteli, Calvados Club, Leonidas Travel, Potestas, Importanne
Resort i Esplanade Oleander, a po prvi puta se predstavilo
 i 15 hotela Stories grupacije koja okuplja jedinstvene
luksuzne hotele tvrtki Jadranka hoteli, Valamar Riviera, Maistra,
Sunčani Hvar, Villa Dubrovnik, Ecco-ing, Primizia, Sagrada
Management, Boutique Hoteli Zadar, Kazbek, Tatami Trade,
Meneghetti, H.I. Dvorac,  Lešić Dimitri te Dogus Marina
Hoteli.

Svaka tvrtka je imala unaprijed dogovoren set od 43 sastanka koji
su se održavali kroz tri dana trajanja sajma.

“Ovo će za Jadranske luksuzne hotele biti osma godina
zaredom na ILTM sajmu u Cannesu, što dovoljno govori o značaju
ovog sajma za nas. Kako bismo vjerodostojno pokazali bogatu
ponudu Hrvatske u segmentu luksuznog turizma smatramo nužnim da
hrvatski subjekti, s naglaskom na pažljivu selekciju onih koji su
se doista strateški opredijelili upravo za luksuzni tržišni
segment, budu aktivni sudionici ove najpoznatije globalne
turističke burze”
, istaknula je Katija Zvone Krmek,
voditeljica rezervacijskog centra u Jadranskim luksuznim
hotelima, dodavši kako se snažan interes za Dubrovnik pokazao s
dalekih tržišta i to zemalja američkog kontinenta te Australije.

Tomislav Milinović, direktor Calvados Cluba, naglasio je da
njegova tvrtka na sajmu u Cannesu sudjeluje od samih početaka.
“Iako smo sudjelovali na gotovo svim svjetskim sajmovima
za luksuzni i iskustveni turizam, ovaj smatramo jednim od
najvažnijih za naše poslovanje. ILTM Cannes prati trendove
suvremenog luksuznog turizma i ovdje unapređujemo odnose s
postojećim partnerima, ali ostvarujemo i nove kontakte s
apsolutno najboljima u klasi, što u konačnici daje izvrsne
rezultate”
, poručio je Milinović.

Predsjednik Grupacije Stories – Croatian Unique Hotels, Nenad
Nizić, kazao je kako je njihov nastup na ovogodišnjem ILTM
Cannesu pravi put ka promociji i pozicioniranju Stories hotela u
premium segmentu hotelijerstva.

“Važno nam je da se najbolji svjetski agenti za luksuzna
putovanja upoznaju s našom grupacijom te da kroz naredne godine
Stories postane prepoznatljiva svjetska asocijacija luksuznog
hotelijerstva. Većina Stories hotela već je samostalno nastupala
na ILTM Cannes prijašnjih godina, ali ove godine nastupamo prvi
puta pod Stories grupacijom na što smo posebno ponosni”
,
zaključio je Nizić.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest