
Prvo istraživanje o stanju digitalizacije marketing odjela u hrvatskim kompanijama
RTL Hrvatska i Star Digital
grupa zajednički pokreću istraživanje
pod nazivom “Stanje digitalnog marketinga i tehnologija u
marketingu u Hrvatskoj”. Svrha istraživanja je utvrditi
kakvo je stanje digitalnog marketinga u Hrvatskoj te prate li i
koliko domaće kompanije najnovije marketinške trendove u području
digitalizacije.
Uz sve veći broj tehnoloških rješenja koja se koriste kao
marketinški alati, marketingaši uviđaju da tehnologija postaje
jedna od važnijih komponenti ukupne marketinške strategije. Bez
sumnje, time se marketing penje na vrh digitalne evolucije. Neke
od marketinških funkcija pomalo odumiru, a podaci i aplikacije se
povezuju kako bi se unaprijedilo upravljanje životnim ciklusom
kupaca i omni-marketinškim kanalima te iskoristile mogućnosti
automatizacije marketinga.
Dok nove tehnološke platforme omogućuju dublji uvid u ponašanje
kupaca i angažmana, marketingu često nedostaje povezanost preko
različitih platformi kako bi se ostvario jedinstveni pogled na
kupca. Pred marketinškim stručnjacima leži sve više izazova, od
toga kako poboljšati vrijednost sporadičnog pristupa investiranja
u razne marketinške i digitalne alate i pretvoriti to u ozbiljnu
investiciju jedne povezane tehnološke platforme, koja će
omogućiti jasnije profiliranje korisnika, jači digitalni angažman
kroz različite komunikacijske kanale, bolju analizu i obradu
podataka različitih funkcija marketinga – sve na jednom mjestu.
Ovo je istraživanje stoga dobra prilika da se
identificira način na koji razmišlja hrvatska marketing
branša, utvrdi koliko su im nove tehnologije važne u
svakodnevnom radu te gdje se po tom pitanju trenutno nalaze.
Rezultati istraživanja bit će objavljeni u
sklopu Digital Shapers konferencije, koja će se
u organizaciji RTL Hrvatske održati 30.
studenoga u Kaptol Boutique Cinema. Konferencija je
izazvala veliki interes jer u Zagreb dolaze brojni stručnjaci
koji će kroz predavanja i panele pokazati uspješne projekte iz
područja digitalne transformacije. Na konferenciji će se
proglasiti i Digital Shaper godine. Riječ je o nagradi za
pojedinca koji je svojim radom dao doprinos digitalizaciji i
promjeni Hrvatske. RTL će platformu Digital Shapers provoditi
tijekom cijele godine – pratit će se napredak i priče digital
shapera, promovirati njihove projekte, pratiti dobre prakse iz
drugih zemalja, a plan je i razvijanje indexa digitalne
transformacije.
Priključite se istraživanju, podijelite svoje mišljenje s
nama. Istraživanje je dostupno na linku: http://stateofdigitalmarketing.eu



