HTZ priopćenje

Dodijeljene financijske potpore Hrvatske turističke zajednice kroz četiri Javna poziva

Danas je u Glavnom uredu HTZ-a održana 20. sjednica Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice na kojoj su članovi vijeća usvojili odluke o dodjeli potpora Hrvatske turističke zajednice za 2017. godinu u ukupnom iznosu od 20.765.000,00 kuna.

Sjednicu je vodio ministar turizma i predsjednik Hrvatske
turističke zajednice Gari Cappelli, koji je na početku sjednice
članove vijeća obavijestio o vrlo dobrim pokazateljima ove
turističke godine. Ovo je ujedno i prva sjednica Turističkog
vijeća na kojoj je sudjelovao novi direktor Glavnog ureda HTZ-a
Kristjan Staničić, koji je na ovu funkciju izabran jednoglasnom
odlukom članova vijeća na 19. sjednici održanoj 5. srpnja ove
godine.

“Iako je Hrvatska kao destinacija najprepoznatljivija po svojim
prirodnim ljepotama i njenoj očuvanošću, svjesni smo da je
potrebno puno više kako bi privukli još veći broj gostiju tijekom
čitave godine. Samim time, da bi bili što konkurentniji, iznimno
je važno stvarati dodatne ponude i motive za dolazak turista u
Hrvatsku. Pomaci su itekako vidljivi, a potvrda toga je
turistički promet u ovoj godini gdje smo ostvarili izvrsne
rezultate u predsezoni, ali i tijekom srpnja. Upravo zato, važno
je nastaviti poticati razvoj svih segmenata naših turističkih
ponuda kao što su manifestacije, ali i stvaranje novih sadržaja
na nerazvijenim područjima te unapređenje upravljanja
destinacijama. Siguran sam da će kroz ove potpore naše
destinacije postati još kvalitetnije, bogatije i u konačnici još
konkurentnije”, poručio je ministar turizma Gari Cappelli.

S ministrom se složio i direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan
Staničić, koji je naglasio važnost financijskih potpora za
turistički sektor. “Financijske potpore Hrvatske turističke
zajednice, ali i one Ministarstva turizma, predstavljaju važan
segment daljnjeg razvoja turističkog sektora jer se tako
osigurava stabilnost i konkurentnost, a potiču se i daljnja
ulaganja svih ostalih subjekata. Također, ova sredstva
predstavljaju ulaganje u kvalitetu ponude i sadržaja, odnosno u
stvaranje motiva dolazaka i sam razvoj turizma na razini
destinacija, koje su same kandidirale projekte sukladno svojim
strateškim smjernicama”, zaključio je direktor Staničić.

Potpore događanjima i programima destinacijskih menadžment
kompanija u 2017. godini

Na Javni poziv za potpore događanjima u 2017. godini pristigle su
ukupno 433 prijave, od kojih je u razmatranje uzeto 373 prijava,
s obzirom da njih 60 nije zadovoljavalo uvjete natječaja.
Financijsku potporu Hrvatske turističke zajednice ostvarilo je
215 prijavljenih programa podijeljenih u tri propisane mjere ovog
Javnog poziva u ukupnom iznosu od 11.500.000,00 kuna. Tako je
kroz mjeru 1 – potpore događanjima u PPS razdoblju na turistički
nerazvijenim područjima, dodijeljeno 1.140.000,00 kuna, dok je
kroz mjeru 2 – potpore nacionalnim i regionalnim događanjima,
dodijeljeno ukupno 5.710.000,00 kuna. Iznos od 4.650.000,00 kuna
je dodijeljen kroz mjeru 3 za TOP događanja. Na Javni poziv za
dodjelu potpora programima destinacijskih menadžment kompanija u
2017. godini kandidirano je ukupno 76 programa, dok je u
razmatranje uzeto 67 programa jer 9 programa nije odgovaralo
uvjetima natječaja. Financijsku potporu ostvarila su 32 programa
u ukupnom iznosu od 1.765.000,00 kuna.

Odobrene i potpore za turistički nerazvijena područja

Na Javni poziv za potpore turističkim zajednicama na turistički
nerazvijenim područjima u 2017. godini pristiglo je ukupno 364
prijavljenih programa, a utvrđeno je da pojedine kandidature nisu
sukladne namjenama koje su propisane Javnim pozivom. Sukladno
navedenom, financijsku potporu ostvarila su ukupno 223 programa u
ukupnom iznosu od 4.500.000,00 kuna. Na Javni poziv za dodjelu
potpora projektima turističkih inicijativa i proizvoda na
turistički nerazvijenim područjima u 2017. godini kandidirano je
ukupno 170 projekata, od kojih je u razmatranje uzeto 125 važećih
projekata. Odlukom Turističkog vijeća odobrena je potpora za 54
projekta u ukupnom iznosu od 3.000.000,00 kuna.

Dodajemo kako su članovi Turističkog vijeća također raspravljali
o izvješćima predstavništava Hrvatske turističke zajednice o
održanim konzultacijama s partnerima u vezi provedbe strateških
projekata u 2018. godini. “Strateški cilj Ministarstva turizma i
Hrvatske turističke zajednice je razviti i pozicionirati Hrvatsku
kao aviodestinaciju i to posebice u razdobljima pred i posezone
jer ćemo na taj način moći govoriti o potpunoj turističkoj
godini, a ne samo o sezoni”, zaključio je ministar Cappelli.
Poziv za iskazivanje interesa za provedbu strateških promotivnih
kampanja na emitivnim tržištima u 2018. godini bit će objavljen
na hrvatskom i engleskom jeziku, a komunikaciju sa
zainteresiranim partnerima preuzet će predstavništva Hrvatske
turističke zajednice za svoja tržišta te Glavni ured HTZ-a za
ostala.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest