
Turistička zajednica Zadarske županije objavila je popis za dodjelu potpora događanjima u Zadarskoj županiji. Poseban novitet Turističke zajednice Zadarske županije je istraživanje tržišta!
Turistička zajednica Zadarske županije nizom svojih djelovanja
razvija koncept “destinacije doživljaja”. To čini i prateći
sukladne recentno pokrenute aktivnosti Hrvatske turističke
zajednice (HTZ) u cilju razvoja TOP doživljaja – vrhunskih
kvalitetnih turističkih proizvoda, turističkih aranžmana ili
turističkih manifestacija.
Tako su kao podloga ovogodišnjem projektu potpora događanjima
poslužili materijali HTZ-a: Priručnik o doživljajima,
te Priručniku PCE i premium ponude, pa su osim kao prilog
Javnom pozivu, isti poslužili i kao materijal na radionicama za
organizatore događanja od 16. do 20.1.2017. u
Zadru.
Svrha aktivnosti u 2017. godini je postići što bolju prilagodbu
trendovima i potrebama tržišta, te uzdići Zadarsku županiju u još
poželjniju destinaciju, osobito u razdoblju izvan ljetnih
mjeseci.
Turistička zajednica želi snažnije razvijati i podupirati
događanja koja su motiv dolaska u destinaciju, odnosno poticati
organizatore da razvijaju događanja u tom smjeru. Upravo zato
aktivnosti potpora događanjima u 2017. obuhvaćaju, uz financijsku
bespovratnu potporu, i edukaciju i istraživanje zadovoljstva
korisnika događanja.
Nakon objavljenog Javnog poziva, pristigle kandidature na Javni
poziv za potpore događanjima u 2017., su obrađene, te ih je
Turističko vijeće Turističke zajednice Zadarske županije
razmatralo i donijelo Odluku o dodjeli potpora događanjima.
Odluka Turističkog vijeća Turističke zajednice Zadarske
županije dostupna je na:
Poseban novitet Turističke zajednice Zadarske županije je
istraživanje tržišta koje će se provoditi tijekom godine na
većini događanja koja su ostvarila uvjete za potporu, a koja će
posjetiti tzv. “Experience Zadar Tim” te anketirati nazočne
posjetitelje. Time će se:
-organizatorima omogućiti povratne informacije samih korisnika,
te uvid u očekivanja i zahtjeve postojećih tržišta, ali i
-pokazati gostima koji posjećuju destinacije u Zadarskoj županiji
kako je nama kao destinaciji stalo do njihova mišljenja i da
postoji želja za unaprjeđenjem ponude sukladno željama i
potrebama gostiju.
Sve navedeno, od edukacije do rezultata istraživanja trebalo bi
rezultirati na kraju godine strateško- marketinškim planom
razvoja doživljajnih događanja te efikasnijom promidžbom.



