
Tijekom seminara sudionici će rješavati pismene i usmene zadatke iz radne bilježnice i sudjelovati u praktičnim i kreativnim vježbama na stvarnim primjerima iz prakse
U suradnji Razvojne agencije Zadarske županije d.o.o. i Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva će se dana 22. i 23. održati seminar-radionica pod nazivom “Kreiranje branda”. Seminar je namijenjen samostalnim poduzetnicima, direktorima tvrtki, te brand menadžerima i direktorima marketinga.
Između stotinjak najvažnijih aktivnosti u stvaranju i upravljanju uspješne robne marke na seminaru “Kreiranje branda” saznat ćete: koliko vaš brand vrijedi, kako se lansiraju i pozicioniraju novi proizvodi i tržišta, koje strategije primjenjuju globalni i lokalni brandovi.
U seminaru će se koristiti različite metode rada: prezentacije i demonstracije marketinških problema, brainstorming, natjecanje, studije slučajeva, analize kritičkih događaja, rad u grupama, upitnici i međusobna razmjena iskustava. Najveća pozornost će se pokloniti praktičnoj koristi i primjeni usvojenog znanja i iskustva.
Tijekom seminara sudionici će rješavati pismene i usmene zadatke iz radne bilježnice i sudjelovati u praktičnim i kreativnim vježbama na stvarnim primjerima iz prakse.
Svakom sudioniku koji nakon seminara pošalje koncept ili ideju svojeg novog branda predavač će besplatno poslati preporuke i savjete za učinkovitije upravljanje brandom.
Predavač Branimir Zoraja je sudjelovao u stvaranju 13 novih hrvatskih brandova i 260 novih proizvoda. Radi u Atlantic Grupi, kao brand menadžer Plidente i Melema, vodećih hrvatskih brandova u svojim kategorijama. Autor je jedne knjige, dvaju znanstvenih i šezdesetak članaka u stručnom tisku.
Aktivni je sudionik i predavač na stručnim seminarima i kongresima. Voditelj je jednogodišnjeg usavršavanja za voditelje robnih marki u Centru Poslovne izvrsnosti u Zagrebu.
Početak je u 10:00 sati, a predviđeno trajanje 7 sati tijekom oba dana održavanja seminara.



