
Nakon obilaska Autocampa Soline kapaciteta 3.000 gostiju i Marine Kornati, dožupan Josip Miletić je rekao da je Ilirija jedna od rijetkih turističkih tvrtki u Hrvatskoj koja ima zaokruženu ponudu, od one hotelijerske do nautičke
Zadarski dožupani Josip Miletić i Đani Bunja, zajedno sa županijskim pročelnicima Matom Bilaverom i Jerolimom Urodom, posjetili su hotelsko-turističku kuću Ilirija d.d. u Biogradu. Na početku obilaska Ilirije, dožupane je u Sv. Filipu i Jakovu dočekao predsjednik uprave Goran Ražnjević sa suradnicima.

Nakon obilaska nedavno izgrađenog i obnovljenog hotela Vila Donat, u hotelu Ilirija u Biogradu održana je prezentacija tvrtke koja je uvijek jedna od tri ponajbolje turističke tvrtke u Zadarskoj županiji, a među 30 vodećih tvrtki takve vrste u Hrvatskoj.
– Ilirija u sezoni osigurava posao za oko 700 radnika. Od tog broja 220 je stalnih, 300 sezonskih, a ostalo su zaposlenici nautičkih tvrtki u marini Kornat. Od privatizacije na ovamo svjedoci smo sedmerostrukog povećanja poslovnih rezultata u odnosu na razdoblje prije privatizacije, a prosjećni godišnji rast poslovanja iznosi preko 30 posto. Samo u 2007. rast poslovnih priohoda bio je veći za 27,31 posto, a rast dobiti za 16 posto u odnosu na prethodnu godinu, rekao je Ražnjević.
Ilirija d.d., nastavio je Ražnjević, godišnje ostvaruje preko 356.000 noćenja što predstavlja gotovo 50 posto noćenja u gradu Biogradu na Moru. U srcu sezone u objektima Ilirije d.d. boravi preko 6.000 gostiju dnevno. Vrijednost Ilirijinih investicija posljednjih 5 godina bila je preko 300.000.000 kuna, odnosno 42.000.000 EUR-a što je rezultiralo podizanjem razine kvalitete.

Danas se Ilirijina Marina Kornati nalazi među “Top 3” hrvatske marine. Marina ima ukupno 704 veza za brodove dužine do 23 metra te 15 uređenih gatova sa priključcima za vodu i struju a zajedno sa Hotelskom marinom Kornati, smještenom ispred hotela Ilirije i Kornata, ima sveukupno 854 veza.
Nakon obilaska Autocampa Soline kapaciteta 3.000 gostiju i Marine Kornati, dožupan Josip Miletić je rekao da je Ilirija jedna od rijetkih turističkih tvrtki u Hrvatskoj koja ima zaokruženu ponudu, od one hotelijerske do nautičke.

– Ilirija je zdrava tvrtka s dobiti preko 5 milijuna kuna, i konstantnim ulaganjem u kadrove, pa joj je s pravom, 2006., dodijeljena županijska nagrada. Stoga je dobro da u Biogradu postoji turistička srednja škola i da od jeseni kreće viša škola za menagment, rekao je dožupan Josip Miletić.
Samo u 2007. godini Ilirija d.d.d donirala je u razne humanitarne svrhe preko 1,000.000 kuna podupirući na taj način rad različitih humanitarnih udruga i organizacija, sportskih klubova te odgojnih, obrazovnih i zdravstvenih ustanova. Samo u prva tri mjeseca 2008. godine tvrtka je donirala više od 300.000 kuna te je inicirala okupljanje vodećih gospodarskih subjekata Zadarske županije s ciljem skupljanja sredstava za kupnju ultrazvučnog uređaja digitalnog kardiološkog kolor dopplera za potrebe internističke ambulante Specijalne bolnice za ortopediju u Biogradu na Moru.



