
Istraživanje je pokazalo je i da ispitanici, unatoč krizi, nisu promijenili svoje navike u korištenju kartica, koje se malo i povećalo, piše Seebiz.eu.
Oko 97% Hrvata posjeduje barem jednu debitnu karticu, a 70% ih ima pristup kreditnim karticama, rezultati su istraživanja koje je GfK proveo za MasterCard. Istraživanje je pokazalo je i da ispitanici, unatoč krizi, nisu promijenili svoje navike u korištenju kartica, koje se malo i povećalo, piše Seebiz.eu, a prenosi HTV
Ukupno gledano kreditne i debitne kartice koriste se ponajviše za kupnju odjeće i obuće (88%), u prehrambenim trgovinama (76%), benzinskim postajama (77%), dok je kod kreditnih kartica udio nešto veći za kupnju odjeće i obuće (92%), na benzinskim postajama (84%) te prehrambenim trgovinama (81%). Pritom odjeću i obuću te prehrambene proizvode putem kartica kupuju uglavnom žene, a muškarci kartice peglaju na benzinskim postajama, restoranima te internetu.
Istraživanje je pokazalo kako su hrvatski korisnici kartica još skeptični glede kupnje na internetu, no u usporedbi s lanjskim trendom 65% svih korisnika kartica odnosno 72% korisnika kreditnih kartica kupuje na internetu. Najčešći proizvodi koji se kupuju na internetu su knjige i CD-i (50%), tehnička i elektronička oprema (38%), odjeća i obuća (36%), hotelski smještaj (35%). Žene više kupuju kozmetiku, a muškarci troše na tehniku.



