
U Hrvatskoj internetske stranice TZG Zadra najviše posjećuju Zagrepčani (70.481 posjetitelja) i Splićani (44.028 posjetitelja ili čak 343,5% više u odnosu na 2008.)
Turistička zajednica grada Zadra krajem veljače 2010. godine planira dovršiti redizajn svojih internetskih stranica (www.tzzadar.hr / www.visitzadar.net ), za koje svakodnevno prima pohvale struke i posjetitelja, kojih je u 2009. godini bilo preko 210.000 ili 39,9% više u odnosu na 2008. godinu.
Tijekom 2009. godine internetske stranice TZG Zadra najviše su koristili posjetitelji iz Hrvatske (porast od 35,8% u odnosu na 2008.), Njemačke (+55,8%), Ujedinjene Kraljevine (+85,9%), Slovenije (+14,4%), Italije (+98,0%), Švedske (+237,4%), SAD-a (-0,6%), Austrije (+14,9%), Češke (-10,0%), Francuke (+60,7%), Nizozemske (+59,8%), Poljske (+74,6%), Irske (+22,8%) i Španjolske (+53,2%).
U Hrvatskoj internetske stranice TZG Zadra najviše posjećuju Zagrepčani (70.481 posjetitelja) i Splićani (44.028 posjetitelja ili čak 343,5% više u odnosu na 2008.). Porast Zadrana koji se koriste internetskim stranicama TZG Zadra također je visok i iznosi čak 254,2%. U inozemstvu je Zadar “najpopularniji” u Londonu, Ljubljani, Beču, Dublinu, Budimpešti, Münchenu, Parizu, Bratislavi, Beogradu, Mariboru, Pragu, Edinburghu, Zürichu, Rimu, Milanu, Moskvi, Glasgowu, Stockholmu, Madridu, Berlinu, New Yorku, Frankfurtu i Stuttgartu. Uvođenje novih zračnih linija Ryanaira i Germanwingsa utjecalo je i na visoki porast posjetitelja iz pojedinih destinacija kao što su Edinburgh (+2.204,2%) i Stockholm (+389,2%).
Najveći broj posjetitelja pronašao je internetske stranice na tražilici Google, zatim na stranicama Ryanaira, Hrvatske turističke zajednice, Wikipedije i Turističke zajednice Zadarske županije, ali i na društvenoj mreži Facebook na kojoj TZG Zadra ima svoj profil. Najtraženiji pojmovi na tražilici Google bili su Zadar, Pozdrav Suncu, zalazak Sunca, Noć punog miseca, Dvoransko prvenstvo 2009, The Garden Festival, Morske orgulje i Jose Carreras, ali i pojmovi kao što su fritule, punjene lignje i pašticada čiji se recepti mogu pronaći na stranicama TZG Zadra.
Procjenjuje se kako približno 30% gostiju odlučuje o odabiru turističke destinacije temeljem informacija dostupnih na internetu, stoga se kvaliteti i informativnosti te svakodnevnom ažuriranju internetskih stranica u TZG Zadra pridaje izuzetno velika pozornost. Postojeće stranice već su prevedene na četiri strana jezika i to na engleski, francuski, njemački i talijanski jezik, a redizajnom stranica u prvoj će se fazi osmisliti novi koncept i vizualni izgled. U protekle dvije godine promijenili su se brojni tehnički i vizualni zahtijevi te trendovi koje je potrebno pratiti kako bi internetske stranice ostale zanimljive te generirale novi val posjetitelja. Stoga se pri redizajnu internetskih stranica planiraju potpuno nova navigacija i novi raspored grafičkih elemenata, dok će se koncepcija stranica osvježiti u skladu sa suvremenim trendovima.
Posebno mjesto imat će kalendar događanja po kojima je Zadar postao prepoznatljiv i izvan granica Hrvatske, a zasebnu cjelinu činit će i najava vijesti uz postepeno uvođenje newslettera. Internetske stranice TZG Zadra povezat će se i s društvenim mrežama poput Facebook-a i Twitter-a. S ciljem što uspješnije promocije povijesne jezgre i bogatog kulturnog naslijeđa Zadra planira se postavljanje određenog broja virtualnih prikaza prepoznatljivih zadarskih lokacija te unapređenje interaktivne mape grada korištenjem tehnologije Google maps. U dogledno vrijeme razmišlja se i o mogućnosti bookinga hotelskog i privatnog smještaja preko internetskih stranica TZG Zadra, preko kojih bi se korisnici usmjeravali na hotelijere i vlasnike privatnog smještaja.
TZG Zadra od prosinca 2009. godine u svom Turističkom-informativnom centru na Narodnom trgu započela je s prezentacijom zaštićenih prirodnih vrijednosti Zadarske i Šibensko-kninske županije i to putem interaktivnog touch screen izloga. Završekom redizajna internetskih stranica TZG Zadra na istom će ih mjestu moći koristiti i brojni posjetitelji Zadra.



