Internetski marketing

Promjene u 2010: Marketing preuzima stratešku i lidersku funkciju

Hitno treba
strateški planirati kampanje

Iako marketing i digitalni odjeli u tvrtkama još nisu u mogućnosti
postaviti pravce razvoja biznisa, njihov
utjecaj će po svemu sudeći rasti. Prema prognozi Forrester Research do 2014.
godine stupanj ogranizacijskog liderstva sve više će se usmjeriti na marketing,
tj. onim ljudima koji su kadri održavati bliske i trajne veze s kupcima i klijentima.

Više od 40 %
marketingaša očekuje da će se njihov utjecaj povećati: novi načini oglašavanja,
interaktivna rješenja za upravljanje kampanjama u realnom vremenu koje pruža i
tvrtka Etarget, web metrika i analiza
podataka i email marketing, pored PPC reklame obilježiti će godine koje dolaze.

Ono što je ključno je da se u 2010. godini budžeti za online marketing
raspodjele pametno: pored toga što je važno naciljati proizvod i prikazati ga u
dobrom svijetlu što radi optimizacija za pretraživače i Google oglasi, neophodno je da se kupac stavi u prvi plan, i da mu se priđe pod onim uvjetima i na
onim mjestima koja njemu odogovaraju.

Etargetovo
istraživanje
provedeno među tvrtkama koje
su oglašivači pokazalo je da 47% očekuje
da će se situacija polako poboljšavati. Budući da je ispitani period iznosio 6
meseci i da je anketa provedena u jesen 2009, poboljšanje bi se moglo očekivati
već do proleća.Nasuprot umjererenom optimizmu i laganom izlasku iz krize, 36 %
poduzetnika je rješeno da izlazak bude
spektakularan, a poboljšanje veliko. Svega 5 % ispitanika očekuje da kriza bude
još oštrija (pogledati ilustraciju)

Prosječan korisnik pored toga što boravi na
Facebooku, pretražuje Youtube i surfa po
internetu, dosta vremena provodi na
portalima informirajući se o sportu, politici, filmovima, modi, zdravlju,
hi-tech inovacijama. To su ujedno i mjesta
gdje se vrte Etargetovi oglasi i gde je moguće doći do kupca i zainteresirati ga za svoj proizvod ili
uslugu.

Kako to napraviti? Pored ciljanja proizvoda
sustav Etarget (na adresi: www.etarget.hr )
omogućuje da se oglasu dodjele i ključne riječi koje opisuju potrebe kupca. U
skladu sa ovim odabirom oglasi će se
prikazivati tamo gdje se nalaze potencijalni kupci. Oglašivač napiše
zanimljiv tekst ponude (oglas) i na taj
način animira potrošače da kliknu na oglas i dođu na web stranicu sa prodajnom
ponudom.

Onaj tko u 2010. godini odabere oglašavanje putem ciljane kontekstualne
reklame imat će prednost pred konkurencijom i vjeću pozornost kupaca.
Privlačenje i zadržavanje klijenata tjekom krize, uz dobar biznis plan, jednu
od najneizvjesdnijih godina može učiniti manje rizičnom i na kraju –
profitabilnom.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest