
Sudjelovanjem na sajmu u Milanu HTZ je počeo promidžbene aktivnosti na talijanskom tržištu koje će se nastaviti i poslovnim radionicama te prezentacijama tijekom ožujka
Do 21. veljače Hrvatska turistička zajednica predstavlja hrvatsku ponudu na sajmovima turizma u Milanu i Münchenu, javlja HTV
Sudjelovanjem na sajmu u Milanu HTZ je počeo promidžbene aktivnosti na talijanskom tržištu koje će se nastaviti i poslovnim radionicama te prezentacijama tijekom ožujka.
Na štandu HTZ-a od 140 četvornih metara osim opće i nautičke ponude predstavit će se i više suizlagača turističkih tvrtki i turističkih zajednica. U 2009. u RH je došlo 1,2 milijuna turista iz Italije, što je 3% više nego godinu prije.
Hrvatska se predstavlja i u Münchenu, koji je posebno važan budući da su Bavarci naši vjerni gosti. U sklopu štanda HTZ-a od 250 četvornih metara bit će predstavljena opća turistička, a na posebnom dijelu predstavit će se nautička ponuda.
Sudjelovat će i predstavnici više županijskih i gradskih turističkih zajednica te turističkih tvrtki. Prošle je godine u Hrvatskoj registrirano 1,6 milijuna njemačkih turista, što je 2% više nego u 2008.



