Top lista šoping centara

Hrvatima Kaufland draži od Konzuma!

8,7 posto ispitanika odgovorilo je da im najbolji omjer cijene i kvalitete pruža City Centre One

Prvo hrvatsko istraživanje tržišta Best Buy Award pokazalo je kako hrvatski građani smatraju da im City Center One nudi najbolji omjer kvalitete i cijene kada je riječ o šoping-centrima u Hrvatskoj, javlja danas.hr .

Istraživanje hrvatskog tržišta po metodi DEEPMA – Best Buy Award, provedeno od strane Centra za istraživanje tržišta GfK, pokazalo je kako Hrvati radije biraju strane šoping-centre od domaćih.

Tako je 8,7 posto ispitanika odgovorilo da im najbolji omjer cijene i kvalitete pruža City Centre One, dok 8,1 posto radije odlazi u Kafuland, a samo 6,7 posto Hrvata bira Konzum.

Iza Konzuma slijede Plodine, Emmezeta, Interspar/Ipercoop, Mercator, Avenue Mall, Metro, Getro te West Gate.

Ističe se kako ispitanicima u istraživanju odgovori nisu bili sugerirani, te su oni sami mogli slobodno navoditi brendove za koje smatraju da su po njihovoj ocjeni ‘šoping-centri koji pružaju najbolji omjer cijene i kvalitete’.

Treba napomenuti i da je 24,6 posto ispitanih građana bilo bez odgovora.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest