
Tijekom lipnja u Hrvatskoj je prodan 3.691 novi automobil, što je za
1,1 posto ili 40 automobila više nego u svibnju, ali i za 10,4 posto,
odnosno 430 automobila, manje nego u prošlogodišnjem lipnju, pokazuje istraživanje agencije Promocija plus.
U prvih šest mjeseci ove godine u Hrvatskoj je, po tim podacima koji
se oslanjaju na evidenciju Ministarstva unutarnjih poslova o
registracijama novih automobila, prodano 19.448 automobila. To je za
30,4 posto, odnosno 5.914 vozila manje nego u istom prošlogodišnjem
razdoblju.
Volkswagen je u lipnju zauzeo vodeću poziciju po poretku prodaje po
markama sa 512 prodanih automobila i tržišnim udjelom od 13,87 posto, a s
tržišnim udjelom od 9,65 posto i sa 356 prodana automobila slijedi
Opel. Na trećem je mjestu Peugeot sa 310 prodanih vozila i udjelom od 8,4
posto. Među popularnijim markama još su Chevrolet, Škoda, Renault, Hyundai i
Citroen.
U prvih šest mjeseci Opel je najprodavanija marka u Hrvatskoj sa
2.391 automobila i 12,29 postotnim tržišnim udjelom, a među prvih pet
još su Volkswagen (2.354 prodana automobila), Chevrolet (1.633), Renault
(1.535) i Peugeot (1.478).
Među
modelima, najbolje se u prvih šest ovogodišnjih mjeseci prodavala Opel
Astra (1.114), a slijede Volkswagen Polo (1.036), Opel Corsa (722), Volkswagen Golf (672) i
Renault Megane (560 prodanih primjeraka).



