
Cijena sekunde u subotnjem showu je, zbog kasnijeg termina emitiranja, nešto niža (3.045 kuna po sekundi)
Prvi regionalni Big Brother navodno je RTL Televiziji
donio desetke milijuna kuna prihoda od oglašivača. Naime, cijena jedne
sekunde oglašavanja u terminu dnevne emisije Brothera iznosi čak 3.610
kuna!
Oni upućeni u rad
komercijalnih TV kuća kažu da su tri mjeseca emitiranja Big Brothera
osigurala RTL-u odličnu zaradu od reklama, a zadovoljni su zasigurno i
producenti iz beogradskog Emotiona.
Nataša Roksandić,
glasnogovornica RTL Televizije, potvrdila je cjenik oglašavanja na
RTL-u, kazavši da su podaci dostupni i na njihovim web-stranicama. “Cijena jedne sekunde u terminu dnevne emisije Big Brothera radnim danom i tjedne emisije uživo nedjeljom iznosi
3.610 kuna. Cijena sekunde u subotnjem showu je, zbog kasnijeg termina
emitiranja, nešto niža (3.045 kuna po sekundi)”, kazala je Roksandić za Slobodnu Dalmaciju.
Oglašivačima je bilo omogućeno reklamiranje u dva bloka od po šest
minuta u dnevnim jednosatnim emisijama, a nedjeljom i kroz više njih s
obzirom da Big Brother izdanja uživo traju dva i pol
sata. Trajanje reklamnih blokova definirano je Zakonom o elektroničkim
medijima od ukupno 12 minuta po satu, no na RTL-u nisu htjeli
precizirati koliko u prosjeku traju BB reklamni blokovi, kao ni koliko
ih je bilo u slučaju live emisija, a koliko za emitiranja dnevnih
pregleda.
Ipak, na RTL-u ne kriju zadovoljstvo i gledanošću i zaradom od
oglašivača u ovoj Big Brother sezoni, kojoj valja pribrojiti i novac
uprihođen od tjednih telefonskih glasanja publike. Sretne su i TV kuće u
regiji i producenti Emotiona, a jedini koji će ‘izvisiti’ jesu –
natjecatelji.
Naime, stanari kuće na beogradskom Košutnjaku će, izuzme li se
pobjednik, na računima vidjeti tek mrvice. Navodno im svaki tjedan
života pred brojnim kamerama u BB zdanju donosi tek oko tisuću kuna, prenosi danas.hr



