
Poziv da se naša vina predstave na večeri u New Yorku izniman je uspjeh i potvrda ispravnosti naše strategije promocije vinarije i istarskih vina općenito", pojasnio je Matošević
Vinarija Matošević prva je hrvatska vinarija koja je pozvana
sudjelovati na večeri u organizaciji vodeće američke kulinarske
fondacije The James Beard Foundation. Pod nazivom “Mystical Malvasia”
(“Mistična malvazija”), Ivica Matošević će predstaviti svoja vina, i
potencijale istarskih autohtonih sorti, na večeri 14. listopada u
prostorijama fondacije u New Yorku, piše dalje.com
U najavi večere i opisu malvazije na
svojim stranicama, fondacija je vina ove sorte nazvala
“spektakularnim”. Kao uvod u ovo događanje, vinarija Matošević je
predstavila svoja vina na večeri “Mistična malvazija” u Apetit City
Restaurant&Baru u Zagrebu, pred više od 80 posjetitelja. The James Beard fondacija je vodeća gastronomska neprofitna udruga
Sjedinjenih Američkih Država koja putem niza aktivnosti promovira načine
na koje prehrana obogaćuje živote. Magazin Time je nagrade fondacije,
koje se tradicionalno dodjeluju svake godine, nazvao “Oskarima
gastronomije”.
Značenje večere tim je veće ako se zna kako je poziv vinariji
Matošević došao na inicijativu američkih partnera. Dosadašnja
predstavljanja hrvatskih vina u Sjedinjenim Američkim Državama događala
su se isključivo na inicijativu hrvatskih vinara ili institucija i
udruga blisko povezanih s hrvatskim vinarstvom.
– Poziv da se naša vina predstave na večeri u New Yorku izniman je
uspjeh i potvrda ispravnosti naše strategije promocije vinarije i
istarskih vina općenito”, pojasnio je vinar Ivica Matošević. “Ovo je
veliki događaj i za hrvatska vina općenito. Jasno je da smo dosadašnjim
naporima uspjeli stvoriti interes američke javnosti za vina jedne, u
svjetskim razmjerima, i dalje male i nepoznate zemlje. Tim pravcem
moramo nastaviti, a ključ uspjeha bit će potpora države, bez koje ne
možemo nadograditi ove dobre početne rezultate- dodao je Matošević.
Večera u fondaciji dolazi u trenutku u kojem hrvatski vinari, među
njima i oni iz Istre, intenzivnim kušanjima i promocijama pokušavaju
osvijestiti američko tržište o svojim vinima. U posljednje dvije godine,
vinarija Matošević sudjelovala je na nizu kušanja u gradovima poput New
Yorka i Chicaga te već plasirala vina na ovo tržište.
– Prva hrvatska večera u The James Beard fondaciji dodatni je dokaz
američke ‘zaljubljenosti’ u ovu još uvijek neotkrivenu vinsku regiju.
Fina vina Ivice Matoševića su idealan uvod u hrvatsku scenu te će se
savršeno složiti s kuhinjom chéfa Grega Elliotta- komentirali su
nadolazeće događanje Mike DeSimone i Jeff Jenssen – poznatiji i kao
dvojac pod nazivom World Wine Guys – novinari i komentatori vodećih
vinskih magazina, poput Wine Spectatora i Wine Enthusiasta.
Vinarija Matošević će na večeri predstaviti Albu 2009., Albu Robiniu
2006., Albu Barrique 2009., bijelu i crvenu Grimaldu 2008. te izbor
slatkih vina. Jelovnik večeri osmislio je Gregory Elliot, kuhar Lockwood
Restaurant & Bara iz hotela Palmer House Hilton, smještenog u
Chicagu. Fondacija
je na svojim stranicama malvaziju nazvala omiljenim pićem mediteranskih
zemalja. Elliot je za malvaziju, među ostalim, predvidio spajanje s
bakalarom, svinjskom roladom te divljači. Cijena večeri za članove
fondacije je 130 američkih dolara, dok je redovita cijena 170.
Na svojevrsnom uvodu u večer u New Yorku, Ivica Matošević je prije
desetak dana održao kušanje svojih vina u zagrebačkom Apetitu City
Restaurant&Baru. Na večeri pod nazivom “Mistična malvazija”,
Matošević je pred punim restoranom predstavio svoja manje komercijalna
vina starijih godišta, kao i pjenušac te porto.
dalje.com/ezd



