
Internetske stranice
Turističke zajednice grada Zadra (www.tzzadar.hr)
na najvećem su nacionalnom natječaju za najbolje webove u Hrvatskoj i regiji
VIDI WEB AWARDS 2011 zauzele visoko drugo mjesto u kategoriji Turizam i
putovanja.
Nove stranice su na
internetu od 27. prosinca 2010. godine, a izradila ih je zadarska tvrtka Spring media (www.springmedia.hr),
osnovana 2008. godine.
Dugogodišnje iskustvo njezinih djelatnika u kreiranju
internetskih stranica urodilo je već i brojnim priznanjima. Naime, već treću
godinu zaredom, internetske stranice koje je izradila ova tvrtka među
najboljima su u kategorijama po izboru Vidi Web Awards, a autori su i
ovogodišnjih prvonagrađenih stranica TZO Pakoštane.
Turistička zajednica grada Zadra u 2012. godini planira redesign
svojih internetskih stranica uz njihovo redovno održavanje i svakodnevno
ažuriranje. S ciljem aktualnosti i generiranja novih posjetitelja planira se i
nadogradnja novim sadržajima kao štu su panoramski prikazi grada i sferični
prikazi, a zbog praćenja potreba suvremenih turista i prihvaćanja novih
tehnologija uskoro će se realizirati i mobilna verzija internetskih stranica,
odnosno prilagodba sadržaja za prikaz na mobilnim uređajima. Internetske
stranice TZG Zadra prepoznate su kao jedne od najuspješnijih stranica takve
vrste u Hrvatskoj, a važan su kanal distribucije i komunikacije s
posjetiteljima te medijima.
Na najveći nacionalni
natječaj za najbolje webove u Hrvatskoj i regiji, pod nazivom VIDI WEB TOP 100,
ove godine prijavilo se oko 2.700 webova, no filtar Stručnog vijeća
sastavljenog od profesionalaca iz web industrije prošlo je njih samo 1.739,
koji su i ušli u krug nominiranih. Samom nominacijom ti su webovi ušli u krug
odabranih, jer su zadovoljili tehnološke i sadržajne zahtjeve kakvi
karakteriziraju suvremene webove.
Najbolje hrvatske webove
nakon toga procjenjivao je žiri sastavljen od 60-tak stručnjaka iz raznih
područja znanosti, gospodarstva i tehnologije, te hrvatskih redakcija i
organizacija . Između 1739 nominiranih žiri je birao najboljih 100 hrvatskih i
10 regionalnih stranica u 11 kategorija: Korporativne stranice; Znanost,
obrazovanje, kultura; Zabava, moda, glazba; Vladine organizacije, državne
institucije i javni servisi; Mediji, novosti, oglasnici; Mobilni web; Blogovi;
Turizam i putovanja; Sport, zdravlje, prehrana; WEB promocija i ExU.
Može se zaključiti kako je
žiri ove godine imao najteži posao u 13 godina postojanja natječaja Vidi Web
Top 100. Postoji veliki broj domaćih webova, no ove je godine po prvi put
potpuno došlo do izražaja da dobar web čini njegov sadržaj. Naime, tehnološko
znanje, koje je već prije odredilo Stručno vijeće, jednostavno mora biti
zadovoljeno u startu, dok pravu dodanu vrijednost čini upravo sadržaj weba koji
privlači posjetitelje. Ukratko rečeno, sadržaj je po prvi put do nogu potukao
tehničku izvedbu, a time se povodio i Žiri.
Stoga se ovaj izbor
najboljih u svojim kategorijama može nazvati “najboljim od
najboljih”, a ne “pobjedničkim” Webovima, jer pobjednici su
svi!
Svi nominirani, najboljih 100 hrvatskih i 10 regionalnih Webova, te dobitnici
Vidi Web Top 100 nagrada, u jedanaest kategorija, mogu se naći na web stranici top100.vidi.hr.



