
Poslovni Booking.com, svjetski lider u povezivanju poslovnih putnika s najvećim izborom smještajnih objekata, otkriva da 42% poslovnih putnika u Hrvatskoj rezerviraju svoja putovanja tjedan dana prije polaska na lokalna odredišta
Globalno istraživanje Booking.com-a provedeno je na
uzorku od 44.878 ispitanika na 22 različita tržišta, uključujući
428 ispitanika iz Hrvatske.
I dok su gradovi poput Londona, Pariza i Frankfurta još uvijek
najpopularnija poslovna odredišta, Poslovni Booking.com izdvaja
top 10 najpopularnijih gradova među poslovnim putnicima. Neki
od gradova koji postaju sve popularniji među poslovnim
putnicima (na temelju porasta broja rezervacija u zadnjih 12
mjeseci) su Prag, Budimpešta i Guangzhou
Usporedo s četvrtinom ispitanika globalnog istraživanja, 40%
poslovnih putnika iz Hrvatske rezerviraju svoja internacionalna
putovanja čak četiri tjedna prije polaska.
Ova zanimljiva činjenica otkriva da bi zapanjujućih 30% poslovnih
putnika prihvatilo manje plaćen posao kada bi mogli češće ići na
poslovna putovanja.
Istraživanje je također pokazalo da poslodavci uglavnom
podcjenjuju ulogu poslovnih putovanja prilikom pregovaranja oko
visine plaće i nisu svjesni njihove važnosti za motivaciju i
zadržavanje zaposlenika unutar tvrtke.
Ti rezultati ukazuju na opći trend koji je prepoznao Poslovni
Booking.com prema kojemu je na poslovnim putovanjima granica
između poslovnog i privatnog sve tanja.
Podaci pokazuju da je tijekom prošlih 12 mjeseci polovica
poslovnih putnika (49%) odlučila produžiti svoj poslovni boravak
kako bi posjetila drugi grad ili zemlju, a gotovo jedna trećina
njih (27%) tvrdi da isto planira učiniti i u 2017.
Poslovni Booking.com predviđa da će se taj trend nastaviti i u
sljedećoj godini jer 46% ispitanika vjeruje da će u 2017. putovati
češće nego u 2016.
Novi tip poslovnih putnika vjerojatnije će rezervirati putovanje
ili promijeniti planove za putovanje u zadnji čas.
Istraživanje Poslovnog Booking.com-a otkriva da četvrtina (23%)
ispitanika koji poslovno putuju u odredište unutar svoje zemlje
rezervira svoje putovanje tjedan dana unaprijed, a jedna
četvrtina (24%) rezervira svoja inozemna poslovna putovanja manje
od četiri tjedna prije polaska.



