
Američki novinski div prodao je skupinu About grupe koja uključuje About.com, CalorieCount.com i ConsumerSearch.com za 300 milijuna dolara u gotovini.
Novi vlasnik je američki poduzetnik Barry Diller odnosno njegova kompanija IAC (InterActiveCorp) koja drži više od 50 brendova u 40 različitih zemalja a među popularnijima su Match.com, Vimeo, Ask.com, Newsweek i The Daily Beast.
About.com je online izvor korisnih informacija i savjeta koji pomažu pri rješavanju velikih i malih problema koji se pojavljuju u svakodnevnom životu. Teme pisane od mreže iskusnih i plaćenih pisaca pokrivaju različite segmente ljudskog djelovanja poput putovanja, učenja jezika, zdravlja, hrane, tehnologije… Velika posječenost zbog silne količine edukativnih sadržaja te često pojavljivanje pri vrhu rezultata pretrage web tražilica je omogućilo i ostvarivanje velikih prihoda od oglašavanja.
The New York Times je kupio About.com 2005 godine za 410 milijuna dolara i godinama je izgledalo da je ta kupovina bila vrlo pametan potez s obzirom na to da su prihodi od oglašavanja bili u stalnom rastu. Ali nakon što je Google započeo sa optimiziranjem svog algoritma za pretragu te ga počeo koristiti (Panda Update), počeli su padati posjeti korisnika a samim tim i prihodi od oglašavanja. Razlog pada leži u činjenici što je otprilike 80% korisnika dolazilo na About.com preusmjeravanjem sa linkova u tražilicama. About.com postajao je sve veći teret za svog vlasnika a u drugom tromjesečju 2012. prihod About grupe je pao za 8.7% na 25.4 miliona USD.
Ova prodaja, čija se finalizacija očekuje u toku nekoliko sljedećih tjedana nastavlja reviziju poslovanja kompanije i fokusiranje glavne djelatnosti The New York Timesa na tiskano i web izdanje. “Ova prodaja će omogućiti Times kompaniji fokusiranje na razvoj i rast naših temeljnih brendova na lokalnoj, nacionalnoj i globalnoj razini,” izjavio je Arthur Sulzberger, Jr., predsjednik The New York Times kompanije.



