
Osiguranje, namijenjeno privatnim i malim
poslovnim korisnicima, pokriva najčešće rizike poput krađe, oštećenja,
neovlaštenog korištenja i kvarova. Prvo je takve vrste u Hrvatskoj. Platili ste nekoliko tisuća kuna za novi tablet ili pametni telefon. I –
pras. Ispao vam je, pa mu je puknuo ekran. Ili su vam ga ukrali. Ili se
pokvario, a istekao je jamstveni rok.
Možda vam se to već dogodilo. Možda nije, ali nekome vama bliskome jest.
Možda ste jednostavno oprezni i želite zaštititi uređaj i podatke na
njemu. U svakom slučaju, moguće je da vam je palo na pamet kako bi bilo
dobro imati osiguranje koje bi pokrivalo i mobilne uređaje.
Ne samo zato što nisu baš jeftini, već i stoga što i njihov popravak
može prilično koštati. Recimo, zamjena zaslona osjetljivog na dodir može
vam iz džepa izbiti do 1.500 kuna.
Pa, eto. Dobili smo prvi takav paket osiguranja. Hrvatski Telekom je, u
suradnji s Allianz osiguranjem, osmislio osiguranja za mobilne uređaje.
Riječ je o zasad jedinstvenoj usluzi na tržištu putem koje je moguće od
nezgode i oštećenja, izvan pokrivenosti jamstvenim listom, osigurati
bilo koji mobilni telefon ili tablet računalo iz ponude HT-a.
Usluga je namijenjena privatnim i malim poslovnim korisnicima, a premije
su definirane visinom vrijednosti uređaja te se kreću već od 17 kuna
mjesečno, uz doplatnu premiju ovisno o vrijednosti uređaja.
Pokriva najčešće rizike kao posljedice nesretnog slučaja, kao što su:
- fizička oštećenja do slučaja kada je uređaj sasvim uništen,
podrazumijeva oštećenje prilikom pada uređaja, utjecaja tekućine
uključujući i snijeg, utjecaja drugog objekta ili osobe i slično - provalne krađe iz zaključanih prostorija i razbojstva
- troškovi neovlaštenog korištenja uređaja (poziva i podatkovnog prometa) do kojih dođe nakon otuđenja uređaja
- kvarova mobilnog uređaja koji nastanu nakon isteka jamstvenog roka.
‘Mobilni uređaji imaju neizmjernu važnost i vrijednost u svakodnevnom
životu, već sada su postali neprocjenjiva pomoć u organizaciji života.
Prema našim iskustvima, većina kvarova na mobilnim uređajima događa se
unutar prve godine korištenja.
U slučaju da se nešto neželjeno i neplanirano dogodi njihovim uređajima,
HT ovom uslugom svojim korisnicima nudi brzi popravak uz rasterećenje
financijskih izdataka’, pojasnila je Nataša Rapaić, operativna direktorica Sektora za marketing za privatne korisnike HT-a.
‘Iako je Hrvatska u europskom vrhu po broju mobilnih uređaja po
stanovniku, osiguranje mobilnih uređaja još uvijek nije dio standardne
usluge. Drago nam je što prvi na tržištu predstavljamo ovu vrstu
osiguranja, a razvijali smo ga prema iskustvima koje Allianz ima na
drugim tržištima.
Najviše šteta na mobilnim telefonima, njih čak 80 posto, nastaje od pada
i oštećenja zaslona, 15 posto su štete prouzročene tekućinom, tri posto
su kvarovi na elektronici i dva posto tijekom provalne krađe i
razbojništva’, dodaje Vesna Sanjković, direktorica Sektora za neživotna osiguranja u Allianzu.
Osigurati uređaj moguće je i bez potpisivanja ugovorne obveze. Trebate
odabrati jednu od T-Mobile postpaid tarifa. Uključenu u tarifni paket,
odnosno bez dodatne naknade, premiju osiguranja imaju korisnici EXTRA
total+ XXL i EXTRA Biz total+ XXL tarifa.
Uređaj se osigurava prilikom kupovine novog uređaja u T-Centru te se
može osigurati na do 24 mjeseca, a korisnik u bilo kojem trenutku može
odustati od premije bez zaračunavanja ikakvih penala.
Procjena i popravak u nadležnosti su stručnih ovlaštenih servisnih centara.
Više informacija možete potražiti na besplatnom broju 0800 0004, kao i na adresama:
www.hrvatskitelekom.hr/osiguranje-mobitela
i
www.hrvatskitelekom.hr/poslovni/osiguranje-mobitela.



