
Neminovno vodi prema tome da će svi automobili izgledati isto te se razlikovati tek po pokojem grafičkom elementu
Sve strože ekološke norme natjerale su proizvođače automobila da značajno porade na masi svojih vozila.
Automobili
su ponovno počeli biti manji i lakši, no proizvođači su svjesni da im
je manevarski prostor ograničen te da će se prije ili kasnije morati
pozabaviti i njihovim izgledom.
Otpor zraka igra
veoma važnu ulogu u ekonomičnosti, a najveći problem je taj što
aerodinamika nije umjetnost, već znanost, smatra Volkswagenov prvi
dizajner Walter de Silva.
‘Zračni tunel nema interesa za imidž brenda ili njegovo naslijeđe. On
mjeri isključivo aerodinamički otpor karoserije’, rekao je Autonewsu te
nadodao kako nas ovo neminovno vodi prema tome da će svi automobili
izgledati isto te se razlikovati tek po pokojem grafičkom elementu.
Za primjer daje posljednju generaciju Toyote Prius i Hondinog hibridnog automobila Insight koji proporcijama i bočnim profilima izgledaju praktički identično.



