
Stigla nam je jesen burno, a sa njom i novi
prijedlozi Vlade RH i ministra prometa Siniša Hajdaš – Dončić, koji kad je u pitanju Dalmacija ima novi
prijedlog uštede koji se naravno opet temelji na ukidanju.
Ovog puta, nakon što su najavili skoru prodaju
hrvatskih autocesta, a u cilju krpanja državnog proračuna, kojeg nikakvi
“aparati” ne mogu ovakvim radom aktualne Vlade održati na životu,
“smišljen” je novi plan: ukidanje noćnog vlaka 824/825 na relaciji Split- Zagreb od 27. rujna.
Ukidanjem
tog jedinog noćnog vlaka koji cijelu godinu povezuje Split sa Zagrebom ali i
ostatkom Hrvatske i Europe, željeznički javni prijevoz trajno gubi svoju ulogu
u integraciji hrvatskog sjevera i juga.
Vlak koji se ukida u svom sastavu
ima vagone za spavanje, sjedenje, za prijevoz praćenih automobila i bicikla i
kao takav je namijenjen širim slojevima društva, a u određenom smislu ima
socijalno obilježje.
Uzimajući u obzir poslovne
razloge koji su doveli do ukidanja tog vlaka predlažemo da Ministarstvo
prometa, turizma i Vlada u cjelini pronađu model trajnog sufinanciranja te
linije jer je ona od strateškog interesa za RH.
Ovo je samo jedna od odluka
potpune promašene prometne politike kojom rukovodi ministar Hajdaš – Dončić,
kojeg molimo da podnese ostavku i tako građane ove zemlje poštedi svojih
veleumnih odluka.
HSLS Ogranak Split poziva predstavnike svih velikih gradova i
županija kroz koje vlak prolazi da se zajedničkim angažmanom izbore za opstanak navedene linije.



